| جمعه، 31 فروردین 1403
مرجانه گلچین در دیدار با مرتضی عاطفی عنوان کرد؛
       کد خبر: 60270
نگاه ایران: مرجانه گلچین هنرمند شناخته شده ایران در دیداری دوستانه با مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو رشت آمادگی خود را برای انجام اقدامات مشترک فرهنگی و اجتماعی با این شهرداری اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو رشت گلچین، دوبلور و گوینده رادیو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در این دیدار گفت: حفظ سنت ها، بافت تاریخی، فرهنگ ها و ارج نهادن به انسان هایی که ریشه در خاک گیلان دارند یک وظیفه است.

این هنرمند ایران اضافه کرد: شهر رشت علی رغم پتانسیل های فراوان برای رشد، متأسفانه به دلیل کم لطفی هایی زیادی که از سوی مسئولین به این سامان شده است نسبت به سایر شهرهای کشور بسیار مغفول مانده است.

گلچین با اشاره به این موضوع که همه مردم این شهر به اندازه سهم خود در مدیریت این شهر سهیم هستند افزود: در جهت بهبود وضعیت موجود این شهر، خود و تمامی هنرمندانی که اصلیت و ریشه ای در این خاک دارند آماده کمک کردن هستند.

عاطفی شهردار منطقه دو رشت هم در این دیدار گفت: تغییر در ساختار و شیوه ارتباطات مدیران شهری با مردم می تواند تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر و عمران و آبادانی داشته باشد.

شهردار منطقه دو رشت با اشاره به دغدغه های فرهنگی در این شهر گفت: تجمع هنرمندان و نظرخواهی از آنان باقدرت نفوذ و محبوبیتی که در بین اقشار مختلف مردم دارند می تواند تاثیرات قابل توجهی در کمک به مدیریت شهری و حل مسایل موجود داشته باشد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code