| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
بر اثر برخورد خودرو با خانواده ای که در حال استراحت بودند؛
       کد خبر: 60244
نگاه ایران: فرمانده پلیس راه گیلان از مرگ دلخراش کودک یکساله یک خانواده مسافر بر اثر بی احتیاطی در کنار جاده مسیر رودسر خبر داد.
مهیار رستگار با اشاره به وقوع یک حادثه دلخراش در مسیر جاده رودسر اظهار کرد: بارها گفته شده است که مسافران برای استراحت در کنار جاده متوقف نشوند بلکه به مکان امن تری بروند و در حریم راه ها نباشند.

وی افزود: روز گذشته یک خانواده مسافر در کنار جاده محور مذکور در حال استراحت بودند که در مسیر مخالف خودرویی از کنترل خارج شد.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه راننده توان کنترل خودرو را نداشت، ادامه داد: خودرو واژگون شد و در حالت واژگونی به طرف خانواده ای که در کنار شانه خاکی در حال استراحت بودند، رفت و پدر و مادر بلافاصله خود را نجات دادند، اما کودک یکساله آنها در اثر برخورد خودرو با وی جان باخت.

وی با ابراز تأسف از مرگ دلخراش کودک یکساله اضافه کرد: خانواده کودک یکساله که برای تفریح به گیلان آمده بودند برای یک عمر خاطره مرگ کودک دلبندشان را هرگز از یاد نمی برند.

رستگار با تأکید بر اینکه خانواده ها برای استراحت به مناطق امن مانند پارک ها بروند، خاطرنشان کرد: با توجه به اوج مسافرت ها به گیلان، از مهمانان استان می خواهیم دقت لازم را داشته باشند تا تفریح آنها منجر به حادثه تلخ نشود.

وی پیشگیری از حوادث را امری ضروری دانست و یادآور شد: توقف در کنار جاده حتی برای لحظه ای کوتاه می تواند حادثه آفرین شود، بنابراین از مسافران و گردشگران می خواهیم برای توقف از جاده فاصله بگیرند زیرا حادثه خبر نمی کند.

فرمانده پلیس راه گیلان وضعیت ترافیک در جاده های استان را روان خواند و گفت: اکنون محدودیت ترافیکی وجود ندارد و رانندگان باید دقت لازم را در رعایت سرعت و سبقت مجاز داشته باشند تا بتوانند از حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code