| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
فرمانده پلیس‌راه گیلان خبر داد:
       کد خبر: 59178
نگاه ایران: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: محدودیت ترافیکی در محور رشت ـ قزوین و بالعکس از ظهر روز پنجشنبه هفته جاری تا روز شنبه اعمال می شود.
 مهیار رستگار  با اشاره به تعطیلی روز شنبه و سفر گردشگران و مسافران به گیلان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی روز شنبه پیش بینی لازم برای کنترل ترافیک در محور مهم رشت ـ قزوین و بالعکس در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیک برای خودروهای سنگین از جمله کامیون ها و تریلر اعمال می شود، تصریح کرد: از روز پنجشنبه ساعت 12 ظهر تا 24 شب تردد انواع خودروهای سنگین در محور قزوین ـ رشت ممنوع است.

فرمانده پلیس راه گیلان ادامه داد: از ساعت هشت صبح روز جمعه و شنبه نیز در محور رشت ـ قزوین و بالعکس محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین باربری، کامیون و تریلر اعمال می شود.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت ساعت محدودیت ترافیک توسط رانندگان خودروهای سنگین خاطرنشان کرد: کامیون های حامل مواد سوختی استثناء هستند.

رستگار به وضعیت ترافیکی در جاده های گیلان اشاره کرد و گفت: اکنون به دلیل بارش باران سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی سرعت و سبقت غیرمجاز را از جمله عوامل حادثه ساز به ویژه در شرایط بارانی جاده های استان عنوان کرد و یادآور شد: در شرایط بارانی واژگونی خودروها افزایش می یابد.

فرمانده پلیس راه گیلان توجه به قوانین رانندگی را امری ضروری خواند و خاطرنشان کرد: توجه به قوانین رانندگی ایمنی سفر را تضمین می کند.

به گزارش فارس، بارش باران از بامداد امروز در بیشتر نقاط گیلان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و طبق اعلام کارشناس هواشناسی استان، بارندگی هوا تا پایان هفته جاری تداوم می یابد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code