| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
فرمانده پلیس راه گیلان:
       کد خبر: 55486

نگاه ایران: مهیار رستگار پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اشاره به ورود انبوه خودروها در ایام عید فطر به گیلان اظهار کرد: روز سه شنبه هفته جاری طرح تابستانی پلیس راه همزمان با نقاط دیگر کشور در استان آغاز شده است.

وی به حضور مسافران در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: امسال سفرهای تابستانی از نیمه دوم خردادماه به استان آغاز شده و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه بیش از چهار میلیون خودرو در تابستان سال 94 وارد استان شده است، خاطرنشان کرد: تابستان سال گذشته تعداد 24 میلیون نفر مسافر وارد گیلان شده است.

رستگار از تردد بسیار خودروها در محورهای برون شهری گیلان خبر داد و بیان کرد: تعداد 100 تیم گشتی پلیس راه در جاده های استان مستقر هستند.

وی به استفاده از 200 نفر نیروی کمکی برای انضباط بخشی ترافیکی در جاده های گیلان اشاره کرد و گفت: تابستان امسال در مجموع 700 نفر از نیروهای پلیس راه در جاده های استان انجام وظیفه می کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به گنجایش محدود محورهای اصلی استان در تردد خودروها، تصریح کرد: محورهای فرعی که منتهی به مناطق گردشگری و سیاحتی گیلان می شود نیازمند ارتقا است.

رستگار بر مهیا کردن بستر راه و شرایط جاده برای حضور گردشگران در گیلان تأکید کرد و یادآور شد: طول و عرض راه و میزان ظرفیت خودروها برای محورهای گردشگری استان باید مناسب سازی شود.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code