| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سخنگوی شورای شهر تالش در گفت و گو با گیل نگاه:
       کد خبر: 55351

نگاه ایران/طاها عبداللهی: علی وانوایی سخنگوی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تالش در گفتگو با نگاه ایران با اشاره به خبرهای اخیر در مورد توقیف حسابهای شهرداری تالش و انتساب این کار به مسوولین که توسط یکی از خبرگزاریهای و به نقل از وی منتشر شده بود گفت: شکایتی از سوی وراث یکی از شهروندان تالشی پیرامون تعهدات آزادسازی زمین و خدمات رسانی از سوی شهرداری که در سالهای گذشته صورت گرفته شده بود انجام شد که حسابهای این سازمان به صورت موقت توقیف شد.

پیرو این دستور قضایی اعتراضی پیرامون 2 فقره از وکالتنامه های وراث صورت گرفت که با رای دیوان عدالت اداری حسابها آزاد و رفع توقیف شد. وی افزود: اشتباه صورت گرفته به دلیل نگارش غلط خبر بود که عدم ارایه دلایل کافی به دادگاه توسط مسوولین وقت شهرداری در دفاع از عملکرد این سازمان به اشتباه شکایت مسوولین نوشته شده بود. این عضو شورا گفت:  انتقادهای بسیاری بر علیه شورا صورت گرفت که با مدیریت و تعامل شورا توسط همین رسانه اصلاح گردید. هر چند این تیر جنجالی و تخریبی به سرعت مورد توجه قرار گرفت ولی موضوع با اطلاع رسانی صحیح کنترل شد. وانوایی همچنین اضافه کرد: حقوقهای کارکنان و کارمندان در روز گذشته بلافاصله پس از رفع توقیف پرداخت گردید تا روند انجام خدمات شهری مختل نشود.

به گزارش نگاه ایران، چندی پیش خبری توسط خبرگزاری فارس و در گفت و گو با علی وانوایی منتشر شد که در آن، مسدود شدن حساب های شهرداری تالش به دلیل «شکایت مسوولان» دانسته شده بود که انتشار این خبر نادرست با واکنش مسوولان و شهردار تالش مواجه شد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code