| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران: جمعی از جوانان فعال در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، با حضور در دفتر کار فرماندار شهرستان، با وی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا، ،سیروس شفقی فرماندار آستارا در این دیدار، ضمن برشمردن نکاتی از منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: انتخاب دکتر روحانی به ریاست جمهوری، از رخدادهای مهم کشور بود که تیزهوشی مردم ایران اسلامی را برای نجات از بحران های مهم نشان داد.

وی در ادامه به ارزیابی عملکرد دولت در آن شرایط سخت پرداخت و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید توانست با تمام مشکلات و کاهش درآمدها و از همه مهمتر تمام هجمه هایی را که وارد شده بود، کشور را مدیریت کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، به حول و قوه الهی و با اعتمادی را که مردم به توان مدیریتی دولت دارند، با تمام سختی هایی را که وجود دارد، شاهد امید و آرامش در مردم هستیم.

شفقی در ادامه از تلاش شبانه روزی دولت برای کاهش مشکلات سخن گفت و افزود: دولت بدون فریب و دروغ، مشکلات مردم را حل می کند و پاکی و صداقت را شعار خود قرار داده است و با اتکا به سرمایه اجتماعی، راهش را در تحقق اهداف جناب آقای دکتر روحانی می پیماید.

وی در بخش دیگر سخنان خود به صدور مجوزهای سمن (سازمان های مردم نهاد) در دو و نیم سال دولت تدبیر و امید اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت به اندازه 18 سال گذشته، در کشور مجوز صادر شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با افزایش این تشکل ها و به میدان آمدن مردم، حرکت های پوپولیستی در این کشور جایی ندارد.

لازم به توضیح است، جوانان حاضر در این جلسه به پشتیبانی بی بازگشت خود از دولت تدبیر و امید تأکید کردند و ضمن تشکر از حضور فرماندار در این شهرستان، به عنوان تحقق قسمتی از حقوق مورد نظرشان و اشاره به نگرانی های اقتصادی و اینکه به علت مشکلات اقتصادی انباشته شده گذشته، نگران بازگشت و ظهور پوپولیست بودند، بیان کردند: دولت با تمام قوا سرش را بکار گماشته و تبلیغ کافی را ندارد و مخالفین از این موضوع سوء استفاده می کنند. آنها در پایان ترسیمی از روزهای خوب را برای کشور و شهرستان داشتند و بر همدلی و همراهی خودشان با دولت تأکید کردند.

دیدار فرماندار و جوانان آستارا (1)

دیدار فرماندار و جوانان آستارا (2)

دیدار فرماندار و جوانان آستارا (3)

دیدار فرماندار و جوانان آستارا (4)

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code