| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران:نماینده مردم رشت در مجلس دهم ضمن انتقاد از بی توجهی وزارت ورزش به تیم داماش گفت: تمرکز وزارت ورزش بر دو تیم فوتبال بزرگ تهران موجب بی توجهی و تضعیف تیم داماش شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 23 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: استان گیلان یک قرن سابقه تشکیلات ورزشی دارد؛ 75 سال سابقه باشگاه داری و 72 سال سابقه تشکیل هیات های ورزشی.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه سرانه ورزشی در کشور به طور متوسط 77 صدم مترمربع است، گفت: سرانه ورزشی در استان گیلان نیم متر مربع و در شهر رشت 23 صدم مترمربع است؛ بنابراین وزیر ورزش و جوانان باید ظلم وارد شده بر ورزش گیلان را جبران کند.

وی ضمن انتقاد از ادغام وزارت ورزش و جوانان گفت: ادغام این دو وزراتخانه موجب بی توجهی به حوزه جوانان شده؛ ضمن آنکه تمرکز بر دو تیم فوتبالی بزرگ تهرانی نیز موجب بی توجهی به تیم فوتبال داماش و تضعیف آن شده است.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: وزارت ورزش و جوانان به تیم فوتبال داماش جهت ارتقا به دسته های بالاتر توجه کند و با حمایت از تیم سپیدرود از جوانان این منطقه، اقدام بزرگی در راستای حمایت از جوانان استان گیلان انجام دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: داماش هنوز زنده است و در فصل بعدی به دسته بالاتری خواهد رفت.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code