| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
روز اول خرداد صورت می گیرد؛
       کد خبر: 47295
نگاه ایران: مدیرعامل سازمان بار و مسافر شهرداری رشت از جابه جایی رایگان مسافران به مناسبت نیمه شعبان در یکم خردادماه امسال در این شهر خبر داد.

 مرتضی شریفی صبح امروز در جریان بازدید از ایستگاه های حمل و نقل عمومی این شهر با تبریک ایام شعبانیه به ویژه میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی شهر رشت به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) شهروندان را به طور رایگان و صلواتی جابه جا می کنند.

وی به جابه جایی رایگان مسافران از ساعت 17 تا 19 روز شنبه یکم خرداد ماه امسال در شهر رشت اشاره کرد و افزود: جابه جایی رایگان مسافران توسط خودروهای تاکسی، مینی بوس و ... انجام می شود.

مدیرعامل سازمان بار و مسافر شهرداری رشت در ادامه با تأکید بر برطرف کردن مشکل رانندگان تاکسی در این شهر، بیان کرد: امسال با نصب دوربین های ثبت تخلف در ایستگاه های تاکسی مشکل مربوط به خودروهای مسافربر شخصی برطرف می شود.

شریفی، نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر رشت را نیازمند 30 میلیارد تومان تسهیلات خواند و تصریح کرد: تعداد یک هزار و 500 خودروی فرسوده در شهر رشت وجود دارد.

وی به تلاش برای ایجاد شرایط ویژه به منظور دریافت تسهیلات کم بهره توسط رانندگان تاکسی در شهر رشت اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم 70 درصد از قیمت خودرو در قالب تسهیلات کم بهره تامین شود زیرا می دانیم رانندگان تاکسی از آورده مالی بالا یا توانایی پرداخت اقساط بالا برخوردار نیستند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code