| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:
       کد خبر: 44247
نگاه ایران: آیت الله سید علی حسینی اشکوری امشب در محفل شبی با شهدا در گلزار شهدای تازه آباد این شهر با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: شهدا جانفشانی کردند و آنهایی که به جا مانده اند احساس دین نسبت به این شهدا دارند.

وی با بیان اینکه شهدا گرانبهاترین سرمایه یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای پاسداری از میهن و انقلاب و شرف تقدیم کردند، افزود: چه بسا ما کاری نکرده ایم اما خود را از انقلاب طلبکار می دانیم اما شهدا نه تنها طلبکار نیستند بلکه با جانفشانی ما را بدهکار کردند.

منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به ذکر خاطره ای از رزمنده مدافع حرم اشاره کرد و گفت: جمعه گذشته در صحن حرم مطهره حضرت فاطمه معصومه (س) در قم یک جوان برومند گیلانی به من گفت می خواهد برای رفتن به سوریه مشورت کند.

وی ادامه داد: از این جوان وضعیتش را پرسیدم و او گفت به فرزند شش ماهه اش دلبستگی شدید دارد و همسر و بچه هایش با رفتنش مخالف هستند، به این جوان گفتم مسئله را سبک و سنگین کند و ضرورت ها را بسنجد و جوان گفت به خاطر اینکه دوران انقلاب را ندیدم و در جنگ نیز نقشی نداشتم و خدمتی به نظام و انقلاب نکردم، می خواهم با رفتنم به سوریه در انقلاب سهیم باشم.

عده ای به دنبال سهم خواهی از انقلاب و نظام هستند

حسینی اشکوری با بیان اینکه جوان مذکور می خواهد با خون خود برای حفظ آرمان های انقلاب سرمایه گذاری کند، افزود: عده ای مشغول سهم خواهی از انقلاب هستند و برخی رفتارها برای مسئولان نظام و کارگزاران و سیاسیون خجالت آور است به گونه ای که می خواهیم با یکدیگر مانند اهل جهنم باشیم.

وی با تصریح بر اینکه مسئولان از اینکه مشکلات را به دوش دولت نهم و دهم می اندازند باید خجالت بکشند، اظهار کرد: مسئولان باید به فکر مصالح مردم باشند.

منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جوانان کشور برای حفظ انقلاب حاضر هستند جان خود را فدا کنند اما برخی به دنبال سهم خواهی از نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر شهدا و جانبازان برای اهداف ارزشمند اسلامی پا به میدان نمی گذاشتند ما سهم خواهی نداشتیم، یادآور شد: مسئولان نظام باید دقت لازم را داشته باشند و حواس خود را جمع کنند.

حسینی اشکوری به دیدار خود با تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: با خانواده شهدایی دیدار کردم که از طبقه های مستضعف و پایین جامعه بوده و دارای زندگی محقری هستند و از این خانه ها دلاورمردان شیردل پرورش یافتند نه از خانه های پر از رفاه و شهوت پرستی.

وی با بیان اینکه مخالف ثروت و مال نیستم، تصریح کرد: قرآن می گوید اغنیا سرکشی می کنند اما مسئولان نظام به فکر عافیت طلب ها هستند.

منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری رسیدگی به خواسته های محرومان را ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: اهداف اصلی انقلاب نباید در داشتن رابطه با جهان گم شود و به جای وارد کردن هواپیما، مشکلات مردم و بیکاری جامعه را برطرف کنیم.

آمریکا عهدشکن و دروغگو است / مسئولان هشدار رهبر معظم انقلاب را جدی بگیرند

وی با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری به دنبال رفاه مردم است، یادآور شد: تلاش های مسئولان را در برجام نادیده نمی گیریم اما طرف مقابل ایران منصف نیست و می خواهد سر ملت ایران کلاه بگذارد، آنها عهدشکن هستند و دروغ می گویند.

حسینی اشکوری تأکید مقام معظم رهبری بر تحقق اقتصاد مقاومتی را تکیه بر تولید داخلی عنوان کرد و افزود: مسئولان باید این هشدارها را جدی بگیرند.

وی حفظ انقلاب اسلامی را ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دین، استقلال و آزادی ملت را حفظ می کند و پاسداری از این نعمت مهم است.

منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمریکا را بدعهد خواند و مدعی حقوق بشر نامید و گفت: آمریکا با ایجاد مشکلات بسیار در منطقه ادعای حقوق بشر دارد اما ایران کشوری امن در منطقه است.

وی اخلاص، صبر و استقامت خانواده شهدا و جانبازان را قابل قدردانی دانست و متذکر شد: امیدواریم مسئولان نظام امانتدار و پاسداران خوبی برای امانتی که شهدا و خانواده شهدا و جانبازان در اختیار آنها گذاشتند، باشند.

 
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code