| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان، اظهار کرد: محدودیت های ترافیکی یک ساعت قبل از شروع اجلاسیه ها در شهر رشت اجرایی می شود.

سرهنگ شهیدی مقدم با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان، اظهار کرد: محدودیت های ترافیکی یک ساعت قبل از شروع اجلاسیه ها در شهر رشت اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه اجلاسیه اول از ساعت 16 الی 19 امروز ، 11 اردیبهشت برگزار خواهد شد، افزود: سه اجلاسیه دیگر از ساعت 9 الی 12:30 در روزهای 12، 13 و 14 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان گیلان مسیر شماره یک را تقاطع خیابان حاجی آباد، امام(ره)، میدان شهدای ذهاب دانست و تصریح کرد: میدان زرجوب به طرف میدان صیقلان و میدان شهدای ذهاب مسیر شماره دو می باشد که خودروهای حمل و نقل عمومی می توانند نسبت به جابجایی مسافر تا میدان صیقلان اقدام کنند.

شهیدی مقدم با بیان اینکه مسیر شماره سه از پل تختی به طرف میدان انصاری، تقاطع شریعتی و سرخبنده آغاز می شود، گفت: باقرآباد به طرف خیابان تختی مسیر شماره چهار است.

وی میدان معلم به طرف استادسرا و سعدی و تقاطع معلم – سعدی به طرف میدان شهدای ذهاب را مسیرهای پنجم و ششم دانست و تصریح کرد: 6 مسیر مذکور به محل برگزاری کنگره ملی شهدای گیلان ختم خواهند شد.

این مقام مسئول از شهروندان رشت خواست در ایام برگزاری کنگره با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند و متذکر شد: شهروندان از آوردن وسائط نقلیه شخصی به محل برگزاری اجلاسیه ها و خیابان های هم جوار آن خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور گیلام خاطرنشان کرد: پارکینگ های حاجی آباد، بانک ملت، امام رضا(ع)، دارا و آرمان در مسیرهای منتهی به محل برگزاری کنگره برای پارک خودروها و اتوبوس های حامل خانواده های معظم شهدا پیش بینی شده است

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code