| جمعه، 31 فروردین 1403
چه کسی موفقیت ملوان را کلید می‌زند؟
       کد خبر: 39058
نگاه ایران:بندرنشینان برای بازی امروز خود در برابر پرسپولیسی ها چند مهره تعیین کننده دارند که در صورت روی فرم بودن این بازیکنان، این تیم می تواند لقمه گلوگیری برای پرسپولیسی ها محسوب شود. ملوانی ها در خطوط مختلف خود صاحب بازیکنانی هستند که می توانند در بازی های بزرگ برای این تیم برگ برنده باشند، بازیکنانی که در بازی های بزرگ این تیم خود را به اثبات رساندند، نگاهی می اندازیم به مهمترین مهره های این تیم در بازی حساس هفته بیست و پنجم در برابر پرسپولیس، بازیکنانی که هر کدام ربطی به این تیم تهرانی نیز پیدا می کنند. سیدحسین حسینی گلر سابقا استقلالی ملوانی ها که بعد از خروج پاشنکو از این تیم بازهم به عنوان دروازه بان اول تیم درون دروازه می ایستد اگر در بازی امروز سر فرم باشد و در دقایق ابتدایی دروازه خود را باز شده نبیند می تواند تا پایان با واکنش های به موقع خود برای تیمش کارساز شود.
محمدحسین کنعانی مدافع ملی پوش انزلی چی ها که آخرین ماه های خدمت سربازی خود را پشت سر می گذارد و بعد از بازی های لیگ پانزدهم باید به جمع پرسپولیسی ها برگردد در بازی امروز ستون اصلی دفاعی انزلی چی ها محسوب می شود، کنعانی که این روزها در اوج آمادگی به سر می برد علاوه بر انجام وظیفه خود برای تیمش گلزنی نیز می کند. هواداران منتظرند تا به مانند بازی رفت و دیدار در جام حذفی بازهم کنعانی غیرقابل عبور و سدی در برابر حملات پرسپولیسی ها باشد.
حسین ماهینی مدافع پرسپولیسی ملوانی ها بعد از مصدومیتی که پیش از بازی قبلی به سراغش آمد اکنون خود را به آمادگی رسانده تا یک بار دیگر در مقابل تیم سابق خود قرار گیرد، او امروز کار زیادی برای مقابله با نیروهای تهاجمی پرسپولیسی ها دارد و البته شانس بزرگی که نصیب مدافع راست سابق تیم ملی شد این است که امید عالیشاه بازی امروز پرسپولیسی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.
مازیار زارع هافبک قلدر شمالی ها که سال ها با لباس سرخ در لیگ برتر حاضر می شد این هفته ها بیشترین تاثیر را برای تیمش می گذارد، او در چند بازی حساس اخیر ملوانی ها هم گل زد و هم پاس گل داد تا نشان دهد در آمادگی کامل به سر می برد و می تواند علاوه بر جنگندگی، در گلزنی نیز به داد تیمش برسد، مازیار هم به مانند ماهینی اخیرا دچار مصدومیت شده بود اما گویا بهبودی لازم را یافته است.
پژمان نوری ملی پوش سابق انزلی چی ها بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این تیم در لیگ فعلی محسوب می شود، رهبر ملوانی ها در خط میانی هم می دود، هم می جنگد، هم بازی سازی می کند و اگر شرایط مهیا بود برای تیمش گل هم می زند، نوری هم یکی از مصدومان زیاد ملوانی ها بود و در میانه های بازی قبلی تعویض شد اما شنیده می شود به احتمال فراوان به بازی امروز تیمش خواهد رسید.
سیدجلال رافخایی گلزن اول ملوانان، در بازی های بزرگ تاثیر مثبت خود را بالاخره برای تیمش می گذارد، رافخایی که هر دو گل تیمش در بازی برگشت و در برابر استقلال را به ثمر رساند برای بازی امروز لحظه شماری می کند تا با شم گلزنی خود بازهم نشانه هایی از دوران آقای گلی خود را رو کند.
مهرداد اولادی شاید آوردن نام مهاجم سابق پرسپولیس، تیم ملی و همین ملوان در این مطلب کمی عجیب باشد اما واقعیت این است که اولادی در بازی امروز تیمش می تواند موثر باشد، او که هنوز به عنوان یک بازیکن نوددقیقه ای شناخته نمی شود ممکن است به عنوان بازیکن جانشین به میدان بیاید و برای اثبات خود به هواداران دو تیم هم که شده، رقم زننده نتیجه نهایی بازی شود.  
محمد احمدزاده سرمربی ملوانان پس ازحضور چند باره خود به تیم در اولین اقدام روی وضعیت بدنی تیم کارکرد، احمدزاده که معتقد بود بازیکنان این تیم از نظر بدنی دچار مشکل هستند به پی گیری این مسئله پرداخت و در بازی برابر سپاهان، ملوانی ها نشانه هایی از عملکرد آقای مربی را نشان دادند. ممی، روزگاری که روی نیمکت شیرازی ها می نشست معتقد بود پرسپولیسی ها دوپینگ کرده اند و باید دید بعد از بازی امروز باز هم همان حرف را خواهد زد و یا با دوندگی بی امان بازیکنان خود سرمربی حریف را ترغیب به گفتن این صحبت می کند. محمد احمدزاده  

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code