| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد:
       کد خبر: 37889
نگاه ایران: سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر(سازمان های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه های مسافربری) ضمن اشاره به استقبال گردشگران از تور رایگان رشت گردی از برگزاری این تور برای گروه اوتیسم گیلان خبر داد.

مرتضی شریفی با اشاره به برگزاری تور رایگان رشت گردی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر، اظهار کرد: ۱۸ تور رشت گردی از سوم تا ۱۱ فروردین ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر و در سه مسیر برگزار شد.

وی با قدردانی از همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افزود: تورهای مذکور توسط تور لیدرها هدایت شد که مورد توجه گردشگران قرار گرفت و بالغ بر ۵ هزار نفر گردشگر از آن استقبال کردند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت با بیان اینکه برنامه مشابه مذکور برای گروه  اوتیسم گیلان برگزار می شود، عنوان کرد: این تور روز شنبه ۱۴ فروردین ماه در سه مسیر برگزار می شود که برای هر مسیر یک دستگاه اتوبوس اختصاص یافته است.

این مسئول، بازدید از خانه میرزا کوچک جنگلی و اسناد و مدارک نهضت جنگل، آرامگاه میرزا و سد سقالکسار، پیاده راه فرهنگی، میدان شهرداری، ساختمان تاریخی شهرداری رشت، ساختمان هتل ایران، پارک ملت، عمارت کلاه فرنگی و بازار رشت را از مقاصد این تور نام برد.

شریفی، محل حرکت این تور را در سه ایستگاه سبزه میدان، خیابان سعدی بازار روز و خیابان امام خمینی (ره) مقابل میدان بزرگ عنوان کرد.

 در نخستین روز برگزاری تور رشت گردی مرتضی شریفی در ایستگاه های اجرای تور حضور یافت و با اهدای شاخه گل از شهروندان و مسافران استقبال کرد.

photo_2016-03-31_14-49-52-768x576

photo_2016-03-31_14-50-14-768x1024

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code