| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان:
       کد خبر: 37884
نگاه ایران: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان با بیان اینکه در نوروز امسال گیلان پنجمین استان پرتردد کشور است گفت: بیش از ۸۷۰ هزار خودرو در این ایام وارد استان شده اند.

ناصر آل محمدی اعلام کرد: ۸۷۸ هزار و ۳۴۰ خودرو از شش محورد ورودی در ایام نوروز وارد استان شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

 IMG_1531-640x480وی با بیان اینکه حمل و نقل پایانه ها همواره از طریق دوربین های نظارت ترافیک استان را کنترل و رصد می کنند گفت: آزاد راه قزوین- لوشان با ورود ۴۳۲هزار و ۹۰۷ خوردو و محور رامسر - چابکسر با ورود ۲۴۶هزار و ۹۳۸ خودرو بیشترین محورهای ورودی استان را به خود اختصاص داده است.

آل محمدی افزود: در این مدت ۷۳۹ هزار و ۱۲ خوردرو از استان خارج شده است.

مدیر کل حمل و نقل پایانه های گیلان خاطر نشان کرد: محور لوشان - قزوین ۲۶۷هزارو ۴۳۶ وسیله نقلیه و محور چابکسر- رامسر با خروج ۲۴۱هزار و ۷۰۲وسیله نقلیه به ترتیب بیشترین خروجی را به خود اختصاص داده اند.

 وی تصریح کرد: در این مدت از ۷۴ محور رفت و برگشت گیلان محور آستانه - لاهیجان با تردد ۵۱۳ هزار و ۹۷۵ خوردرو بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

 آل محمدی اذعان کرد: طبق آمار اعلام شده کشوری، از بیست وپنجم اسفند تا دهم فروردین، استان گیلان پنجمین استان پرتردددر ایام نوروز بوده است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code