| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نطق تند عضو شورای شهر در حضور شهردار فومن:
       کد خبر: 34613
نگاه ایران: یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر فومن که با حضور شهردار این شهر برگزار شد با حواشی همراه شد.
 سید سینا میری نرگسی در نطق پیش از دستور با بیان اینکه باید برنامه ریزی داشته باشیم، اظهار کرد: بایدمشخص شود که بدهی های شهرداری در چه وضعیتی است و به کدام ارگان و اشخاص بدهکار هستیم.
وی با اشاره بر اینکه باید از نیروهای شهرداری درست بهره بگیریم، خاطرنشان کرد: برای مثال بازارچه سردارجنگل مشخص نیست که هزینه ها چگونه شد و پول بیت المال هدر رفت و مدیریت شهرداری در اذهان عمومی زیر سوال رفت یا اینکه مدیریت درست نیروها صحیح انجام نشده است.
عضو شورای اسلامی شهر فومن با بیان اینکه سال جدید را پیش رو داریم، گفت: اکنون در حال بستن بودجه سال ۱۳۹۵ هستیم در حالی که وضعیت بودجه سال ۱۳۹۴ را نمی دانیم و بودجه چه مقدار تحقق یافته است که بتوانیم الگوبرداری نماییم.
وی با طرح این سوال که شهردار فومن از ارائه اسناد مالی ابا دارد، افود: پرسنل شهرداری به توصیه شهردار فومن به ما اطلاعات نمی دهند و شفاف سازی صورت نمی گیرد و امروز هم شاهد این هستیم که توسط شهردار جلوگیری می شود .
سیدسینا میری نرگسی افزود: متاسفانه احساس من این است که شهرداری در وضعیت خوبی نیست و اینکه آقای شهردار گفته است: «استعفا می دهم و میری نرگسی را می زنم و می روم» و من حاضرم چوب بخورم و تا شر آقای شهردار از شهر فومن کنده شود.
این عضو شورای تصریح کرد: مردم فومن جمعه گذشته نشان دادند دنبال هوای تازه ای هستند و کسی که ادعا می شد برند وزارت کشور است جلوه خاصی برای شهر فومن نداشت.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code