| جمعه، 31 فروردین 1403
آیت الله اشکوری در لاهیجان:
       کد خبر: 31303
نگاه ایران: آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری با بیان اینکه مردم استان گیلان در هشت سال جنگ تحمیلی تلاش و مقاومت های بی شماری انجام داده اند، اظهار کرد: استان گیلان بیش از ۱۰ هزار شهید و همچنین شهرستان لاهیجان  ۷۰۰ شهید در راه جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ تحمیل تقدیم این انقلاب نموده است که باید قدردان فداکاری این عزیزان و خانواده آن ها باشیم. به گزارش شعاع مشرق، آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری داوطلب نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلان شب گذشته (سه شنبه)در مسجد بیگم آباد شهرستان لاهیجان با بیان اینکه مردم استان گیلان در هشت سال جنگ تحمیلی تلاش و مقاومت های بی شماری انجام داده اند، اظهار کرد: استان گیلان بیش از ۱۰ هزار شهید و همچنین شهرستان لاهیجان  ۷۰۰ شهید در راه جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ تحمیل تقدیم این انقلاب نموده است که باید قدردان فداکاری این عزیزان و خانواده آن ها باشیم. آیت الله اشکوری با اشاره به مشکلاتی که برای مردم شریف ایران اسلامی فراهم می باشد گفت: با همه مشکلات و مشقت هایی که روبه روی ملت ایران اسلامی است مردم جمهوری اسلامی ایران باید حافظ و نگهدار این مرز و بوم و آرمان های امام (ره) باشند.

وی انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون شهدای بسیاری دانست و گفت: تکلیف انسان نسبت به امانت سنگین تر و بیشتر است و مردم باید همیشه به قدردان زحمات و خون دل های شهدا باشند و آن هارا فراموش نکنند.

داوطلب نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلان به ایستادگی و حمایت از مقام ولایت توسط حضرت زینب (س) اشاره کرد و اذعان کرد: موضوع مذکور نشان دهنده اهمیت امر ولایت در جامعه می باشد، امام علی (ع) حقوق امام در مقابل امت و امت در مقابل ولایت را در نهج البلاغه بیان فرموده است.

وی با بیان اینکه تکیه بر توان داخلی حائز اهمیت قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید اقتصاد، فرهنگ و نیروهای مسلح کشورمان را خودمان به دست بگیریم و مسئولان نظام نیز مراقب باشند که فریب دشمن را نخورند.

آیت الله اشکوری در پایان از زحمات مقام معظم رهبری برای هدایت و رهبری جمهوری اسلامی ایران تقدیر به عمل آورد و گفت: رهبری خطرات و تحدیداتی که از سوی دشمنان و فتنه گران برای ملت شریف ایران تدارک دیده می شود را به موقع گوشزد می کند و همیشه به فکر وضع مردمان ملت خود است و باید از داشتن چنین رهبر آگاهی از خداوند متعال شکرگزار باشیم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code