| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد
       کد خبر: 2969

به گزارش نگاه ایران: مهیار رستگار با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای استان اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و پیش بینی افزایش ورود مسافر به گیلان، محدودیت ترافیکی از فردا در گیلان اعمال می شود.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در محور رشت ـ قزوین و بالعکس اعمال می شود، افزود: در این محور از فردا تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 ممنوع است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه رانندگان باربری و ناوگان سنگین به زمان محدودیت های ترافیکی توجه داشته باشند، تصریح کرد در صورت تردد ناوگان باربری در محدودیت های ترافیکی از تردد آنها جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: از ساعت 6:00 صبح تا 24:00 روزهای 13، 14 و 15 خرداد تردد ناوگان باربری مذکور از محور قدیم قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است و تردد این وسایل در آزاد راه رشت ـ قزوین و بالعکس نیز ممنوع می شود.

رستگار دقت و توجه به قوانین در رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و گفت: در هنگام محدودیت های ترافیکی رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند و پرهیز و شتاب نداشته باشند.

وی درباره وضعیت فعلی محورهای ارتباطی گیلان خاطرنشان کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد. در برخی از نقاط گیلان به دلیل بارندگی سطح جاده ها لغزنده گزارش شده و رانندگان در چنین شرایطی باید با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code