| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
[caption id="attachment_356" align="alignnone" width="116"]سام سکوتی بداغ سام سکوتی بداغ[/caption]

هنوز فراموش نکرده ایم که در سال های گذشته بانویی ایشان را معجزه هزاره سوم نامیدند و همسر همان بانو هم ابوالمشاغل دولت ایشان شدند(که البته برخی مدیران منتسب به آن جریان در برخی شهرستان ها هنوز ابوالمشاغل هایی دارند) و امروز که دو سال از واگذاری کلید پاستور می گذرد و همگان چشم به صندلی های بهارستان دوخته اند، می بینم که آن خانم پیشگو ،چندان هم بیراه نمی گفتند و تحرکات معجزه هزاره سوم ،ترس در دل حتی هم پیالگان خودشان کرده است تا جناح رقیب!

اگر احمدی نژاد را دست کم بگیریم و مانند برخی از تحلیل های بدون بررسی اعلام کنیم که ایشان هیچ شانسی نخواهند داشت، کمی کم لطفی در حق ایشان صورت گرفته است و کم لطفی بزرگی در حق جناح رقیب است که خود را برای مبارزه ای سنگین آماده نکند و شاید هدف از بی اهمیت گرفتن ایشان توسط عده ای همین باشد تا در روز واقعه، واقعیت تلخی را تجربه کنیم!

یکی از دردهای فعالان سیاسی و نیروهای هم سوی دولت، حضور بیشتر مدیران دولت پیشین بر سر پست های حساس ،خصوصا نصب فرمانداران و بخشداران چندی به بهانه استفاده از ظرفیت نیروهای وزارت در بدنه مدیریتی کشور است، که بیشترین نقش آفرینی ها را در عزل و نصب ها داشته اند و طبیعی است که آنها هم خود را وامدار آن جناح می دیدند هر چند انتصاب در ادارات تابعه شهرستانی، برخی از مهم ترین میزها هم سهم مدیرانی شده است که در جانفشانی برای ستاد های امتداد مهر کم نگذاشته بودند.

با بررسی عملکرد استانداران و فرمانداران در برخی از استان ها و شهرستان ها و مطالعه اخبار و نظر فعالان سیاسی هم می بینیم که نمره ای ضعیف به آقای وزیر و مجموعه تحت امر ایشان داده اند زیرا نتوانستند در موارد چندی امنیت را برقرار کنند و سریال سخنرانی ها و مراسم بود که به دلیل ضعف مدیران تحت امر این وزارت خانه در برقراری امنیت کنسل شدند و شاید دلیل گمانه زنی ها در مورد جانشین احتمالی ایشان هم ناشی از همین پچ پچ های بلند باشد!

ما انتظار نداریم رئیس جمهور و یا وزیر کشور گوش استاندار و یا فرمانداری را بکشد که این ادبیات را خوخو خورد(اون ممه رو لولو برد) اما انتظار هم نداریم اتفاقی به صورت سریالی در شیراز و برخی از استان های کشورمان بیفتد و آب از آب تکان نخورد!

 موضوع دیگر که در کنار این موضوع نشان از معجزاتی از نوع هزاره ای و قرن اخیرش دارد ( البته به طنز نیست) و واقعا ریشه در برنامه ریزی مشاوران قوی و آینده نگر ایشان داشته است و امروز به خوبی در حال برداشت ثمرات آن هستند، کلماتی است که به دلایل گوناگون و بازده های زمانی مختلف در ادبیات گفتاری و نوشتاری و دیداری مردم تکرار می شود!

مسکن مهر ، بانک مهر اقتصاد، صندوق قرض الحسنه مهر و دولت مهرورز که البته با در نظر گرفتن سوال مهر ، خبرگزاری مهر که پیش از دولت مهرانگیز وجود داشته فراوانی کاربرد این واژه را بزرگتر میکند.

کلید واژه مهر را دست کم نگیرید که هر روز در صدا و سیما و روزنامه ها در چشم و گوش مخاطبین میلیونی است و همین خود برندی است که شاید در آینده نیاز به تبلیغ نداشته باشد!!!

 
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code