| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
فرماندار آستارا در معارفه بخشدار لوندويل:
       کد خبر: 232

به گزارش نگاه ایران: فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: در راستای رفع مشکلات شهر و بخش لوندویل از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سیروس شفقی، فرماندار آستارا در آیین معارفه بخشدار جدید بخش لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا با تاکید بر اینکه در راستای رفع مشکلات شهر و بخش لوندویل از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، گفت: روستای لوندویل از قبیل باش محله، با توجه به اینکه بالغ بر 600 خانوار دارد فاقد شبکه آبرسانی مورد نیاز است و این پذیرفتنی نیست که روستاهای این بخش با این تعداد جمعیت، شبکه آب آشامیدنی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستاهای بخش لوندویل در اولویت کاری قرار دارد، ادامه داد: اعتبارات مناسبی در جدول توزیع اعتبارات امسال و در برنامه سال آینده پیش بینی شده است و این روش تداوم می یابد و شایسته است مسئولان برای انجام کارها و خدمت به مردم به خصوص در مناطق روستایی مسابقه بگذارند.

شفقی تلاش برای رفع مشکلات بخش لوندویل را از مهمترین وظایف برشمرد و اظهار کرد: مرتفع کردن کمبودهای عمرانی این بخش به خصوص در سطح روستاها در اولویت قرار دارد.

وی از فعال شدن بخشداری لوندویل در عرصه عمرانی در دوره خدمت دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: خوشحالیم که امروز نشاط و شادابی در جوامع شهری و روستایی دیده می شود.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با تاکید بر این که نباید فرصت خدمت به مردم را از دست بدهیم، تصریح کرد: عقب ماندگی ها و کاستی های زیادی در این منطقه وجود دارد و به همین علت هر چه قدر برای مردم کار شود، باز هم کم است.

وی با اشاره به پیش بینی اعتبارات مناسب در قالب بودجه سال 94 برای این شهرستان گفت: اقدامات عمرانی زیادی در آستارا آغاز شده و این شهرستان در سال آینده به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل می شود.

وی در پایان مشخص کردن طرح های عمرانی مطالعه شده برای اجرا و اولویت ها را از وظایف بخشدار جدید لوندویل عنوان کرد و ادامه داد: امروز شاهد اقدامات عمرانی خوبی توسط دهیاران در بخش لوندویل هستیم و دهیاران نیز روی حمایت ما حساب کنند و کارها را جدی بگیرند.

طی مراسمی که در ساختمان بخشداری لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد از تلاش ها و زحمات وحید پورحضرت سرپرست بخشداری لوندویل که به سمت معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی شهرستان آستارا منصوب شده است، تقدیر به عمل آمد و توکل مافی کارشناس سابق فرمانداری آستارا به عنوان بخشدار جدید لوندویل معرفی شد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code