| جمعه، 31 فروردین 1403

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهادت سردار سلیمانی و یارانش پایان یک مسیر برای ایجاد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی نخواهد بود، این شهادت توفانی در میان ملل آزاده جهان به پا و ملت‌ها را آگاه کرد.

به گزارش نگاه ایران به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز (دوشنبه ۱۲ دی‌ماه) در حسینیه این ستاد برگزار شد، گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش پایان یک مسیر برای ایجاد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی نخواهد بود؛ این شهادت طوفانی در میان ملل آزاده جهان به پا کرد، ملت‌ها را آگاه کرد و جهان را به تلاطم انداخت و این جریان قطعاً تا رسیدن به مقصد ادامه دارد.

وی ادامه داد: حقیقتاً محور مقاومت از هنگام شهادت سردار سلیمانی، بر قدرتش چندین برابر افزوده شده و هیچ‌گونه ضعفی و سستی در آن دیده نشده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: خداوند با شهادت حاج قاسم محبتی از ایشان در دل همه ملل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان ایجاد کرد که این وعده الهی بود. امروز با روح بزرگ این شهید والامقام پیمان می‌بندیم که تا جان در بدن داریم، راهش را ادامه دهیم.

وی با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص سردار سلیمانی اذعان کرد: ایشان تعابیر بلندی را در توصیف شخصیت شهید سلیمانی بیان کردند که مهم‌ترین و جامع‌ترین آن، نگاه به شهید سلیمانی به‌عنوان یک مکتب، یک راه و مدرسه درس‌آموز است.

سرلشکر باقری درباره «مکتب شهید سلیمانی» تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری به‌عنوان رهبر جهان اسلام، یک مرجع تقلید و فقیه جامع الشرایط چنین عنوانی را به شخصیتی بدهند و از چنین تعبیر بلند و عمیقی استفاده کنند، قابل توجه و تأمل است؛ چراکه مکتب دارای عمق، ریشه، اصالت، صحت و دقت است و تأثیرات اساسی در ساخت تاریخ دارد.

وی ادامه داد: به واقع مکتب تاریخ‌ساز، عزت‌بخش، افتخارآفرین و الهام‌بخش است و می‌تواند نسل‌های آینده را در دامان خود پرورش دهد و امروز این افتخار را رهبر معظم انقلاب اسلامی در رثای این شهید بزرگوار بیان کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در سه سال گذشته بسیاری از افراد تحت تأثیر مکتب شهید سلیمانی قرار گرفته و رشد کردند؛ با اینکه حتی یک‌بار او را از نزدیک ندیدند. 

سرلشکر باقری در پایان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی دارای ویژگی‌های خاصی بود، تصریح کرد: از ویژگی‌های ممتاز او جاذبه بی‌نظیرش در میان دوستان و محرومان جامعه بود؛ او همزمان دارای جاذبه بی‌نظیری در میان مؤمنین و مسلمانان بود و  دافعه‌ای بی‌نظیر در برابر دشمنان و کافران داشت.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code