| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
    ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۱۰:۵۱    کد خبر: 213644

نزدیکان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال با قدرت می‌گویند امروز آخرین روز سرمربیگری محمود فکری در استقلال است، آن هم در شرایطی که تصمیم جمعی هیات مدیره این بود که صبح دوشنبه اسماعیل خلیل زاده به نمایندگی از بقیه با فکری حرف بزند و به او تا پایان هفته هجدهم مهلت بدهد. احتمالا پیش بینی این عضو هیات مدیره این است که محمود فکری مهلت سه هفته‌ای هیات مدیره را نمی‌پذیرد و خودش کنار می‌رود!

به گزارش نگاه ایران به نقل از فرارو، در حالی که قرار است صبح امروز اسماعیل خلیل زاده پیام هیات مدیره استقلال را به محمود فکری برساند و به او اعلام کند در دو بازی مقابل مس و فولاد شما سرمربی استقلال هستید و در صورت نتیجه گیری در این دو دیدار، در بازی مقابل ماشین سازی هم روی نیمکت تیم می‌نشینید و پس از آن با شما وارد نیم فصل دوم می‌شویم و در غیر این صورت، ناچاریم قبل از تعطیلات لیگ برتر با هم قطع همکاری کنیم، یکی از اعضای هیات مدیره همچنان اصرار دارد امروز روز خداحافظی با محمود فکری است و امیر قلعه نویی سرمربی استقلال می‌شود.

اوضاع در استقلال اصلا عادی نیست. هرچه بعضی‌ها تلاش می‌کنند اوضاع را عادی جلوه بدهند، فایده‌ای ندارد. اوضاع قبل از بازی با سپاهان هم غیر عادی بود. استقلالی‌ها نگران بودند بعد از این بازی وریا غفوری مقابل دوربین‌ها قرار بگیرد و بگوید من یک طرفه فسخ می‌کنم، اما استقلال باخت و کاپیتان قید پیگیری نامه ۱۵ روز پیش خود که در آن ده روز به باشگاه مهلت داده بود را زد و این بار یک داستان دیگر شروع شد؛ داستان تغییر کادر فنی!

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code