| پنجشنبه، 30 فروردین 1403
    ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۲۱:۵۲    کد خبر: 213611

مدیر ارشد امور مالی توئیتر اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا دیگر هرگز نمی‌تواند به توئیتر بازگردد؛ حتی اگر در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا شرکت کرده و برنده شود.

به گزارش نگاه ایران به نقل از سی ان ان، ند سیگال در جریان مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی سی ان بی سی تصریح کرد حذف حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از توئیتر دائمی است.

وی در این مورد گفت: سیاست گذاری ما بدین شکل است که وقتی شما از پلتفرم توئیتر حذف شوید، دیگر از آن حذف شده‌اید؛ چه مفسر اخبار باشید، چه مدیر ارشد مالی باشید یا مقام دولتی فعلی و سابق باشید. به خاطر داشته باشید، سیاست‌های ما بدین علت طراحی شده‌اند که اطمینان یابیم افراد خشونت را ترویج نمی‌کنند و اگر کسی این کار را انجام دهد مجبوریم خدمات دهی به او را متوقف کنیم و سیاست‌های ما اجازه بازگشت چنین افرادی را نمی‌دهد.

این موضع‌گیری توئیتر در شرایطی رخ می‌دهد که فرایند استیضاح ترامپ در کنگره آمریکا در جریان است. در صورت تبرئه ترامپ وی کماکان شانس نامزدی برای ریاست جمهوری یا کسب هر مقام دولتی فدرال دیگری را خواهد داشت.

توئیتر ماه قبل و به دنبال حمله برخی حامیان ترامپ به کنگره آمریکا، حساب کاربری وی را به علت خطر دامن زدن بیشتر به خشونت تعلیق کرد. در آن زمان ترامپ مطالبی را توئیت کرد که از نظر شبکه اجتماعی توئیتر خطر تشدید خشونت‌ها را به همراه داشت. برخی شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند یوتیوب و فیس‌بوک نیز حساب‌های کاربری ترامپ را محدود کرده‌اند، اما تنها توئیتر آن را به طور کامل از دسترس خارج کرده است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code