| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس:
    ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۳:۱۵    کد خبر: 213457

 معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: تا تاریخ دوم اسفندماه برای نقل و انتقالات نیم فصل زمان داریم و نباید جذب بازیکنان جدید تحت تاثیر پرونده بودیمیر قرار گیرد.

به گزرش نگاه ایران، به نقل از ایرنا، ابراهیم شکوری با اشاره به اقدامات باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل ماریو بودیمیر اظهار داشت: مدیریت باشگاه در تلاش است تا اجازه ندهد باشگاه به خاطر این پرونده با مشکلی مواجه شود. دوم اسفند پنجره نقل و انتقالاتی باز خواهد شد و سعی می‌کنیم تا آن زمان این مشکل را حل کنیم تا مشکلی بابت جذب بازیکن نداشته باشیم.

وی افزود:  تا این لحظه هیچ ایمیل و نامه‌ای از سوی فیفا دریافت نکردیم. از طرفی در حال بررسی راهکارهای مختلف هستیم تا از این شرایط خارج شویم. به هواداران این امیدواری را می‌دهم تا تاریخ آغاز نقل و انتقالات، باشگاه مشکلی در این زمینه نداشته باشد. مدیران شبانه روز تلاش می‌کنند تا در این زمینه مشکلی به وجود نیاید.

معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: این ۵۰۰ هزار یورو در شرایط اقتصادی فعلی مبلغ زیادی است که می‌تواند ما را با چالش مواجه کند اما به هیچ وجه نا امید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا مشکلات را حل کنیم. هر خبری به دست ما برسد شفاف سازی خواهیم کرد.

شکوری در ادامه گفت و گو با رادیو ایران افزود  : اما ۵۰۰ هزار یورو با توجه به شرایط اقتصادی فعلی مبلغ واقعاً زیادی است که می‌تواند ما را دچار چالش کند اما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم که این مشکل برطرف شود، اگر خبری به دست ما برسد حتماً به صورت شفاف اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code