| جمعه، 31 فروردین 1403
    ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۲:۲۱    کد خبر: 213454

نمایشگاه مجازی کتاب کتابخانه ملی با عنوان «گزیده‌ای از آثار انقلاب اسلامی در آینه مطالعات ایران‌شناسی در غرب» در دهه فجر در حال برگزاری است.

به گزارش نگاه ایران، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اولین مجموعه از نمایشگاه دائمی «ایران و اسلام» با عنوان «گزیده‌ای از آثار انقلاب اسلامی در آینه مطالعات ایران‌شناسی در غرب (۲۰۲۰-۱۹۷۹)» به زبان‌های مختلف انگلیسی،‌ فرانسه و آلمانی در قالب نمایشگاه مجازی برپا شده است.

فرحناز افضلی قادی، محبوبه شمشیرگرها، فرح زاهدی، لیندا گودرزی، داود آقارفیعی و علی‌محمد طرفداری از جمله پژوهشگرانی هستند که آثار مربوط به انقلاب اسلامی در مطالعات ایران‌شناسی در غرب را گردآوری کرده‌اند.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه مجازی می‌توانند به آدرس: www.nlai.ir/revolution-in-west-surveys مراجعه کنند.

بنا بر اعلام این سازمان، گروه پژوهش‌های اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی،‌ زیر مجموعه اداره‌کل پژوهش کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی در نظر دارد با توجه به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، به منظور معرفی منابع، ‌مراکز و شخصیت‌های ایران‌شناس و اسلام‌شناس نمایشگاه دائمی «ایران و اسلام» را به تدریج و به صورت مجازی برگزار کند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code