| شنبه، 01 اردیبهشت 1403

مجلس شورای اسلامی روز (سه شنبه) این هفته گزارش کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص بودجه سال آینده کل کشور را در صحن علنی به بحث و بررسی خواهد گذاشت.

به گزارش نگاه ایران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ قرار است در جلسه علنی روز (سه شنبه)، کلیات لایحه با ارائه گزارش کمیسیون تلفیق و نظرات نمایندگان موافق و مخالف به بررسی و رای گیری گذاشته شود.

در صورت تصویب کلیات؛ جزئیات لایحه بودجه سال آینده کل کشور ابتدا از بند‌های درآمدی و سپس از بند‌های هزینه‌ای مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

لایحه بودجه سال آینده کل کشور، ۱۳ آذرماه از سوی دولت تقدیم مجلس شد و پس از ارائه پیشنهادات از سوی کمیسیون‌های تخصصی، به مدت حدود یک ماه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی اعضای این کمیسیون قرار گرفت.

در این حال، مجلس شورای اسلامی روز (یکشنبه) با بررسی طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش تشکیل جلسه می‌دهد.

طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش و طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی نیز در دستور جلسه روز یکشنبه است.

گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد واکسن کرونا، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد بررسی کیفیت تامین و توزیع نهاده‌های دامی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه‌های نظارتی در حوزه امور بانکی نیز در دستور روز یکشنبه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code