| جمعه، 31 فروردین 1403
معاون وزیر
    ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۰:۲۰    کد خبر: 213396

به گزارش نگاه ایران به نقل از ایرنا همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن از ورزشکاران با اخلاق  تجلیل خواهد شد.

مهین فرهادی‌زاد: این ۴۹ ورزشکار از ۴۹ فدراسیون هستند و همچنین از مربیان و کادر فنی، نایب رییسان و پیشکسوتان ورزشی زن ایران هم تجلیل بعمل خواهد آمد.

معاون وزیر ورزش گفت: مراسم تجلیل از زنان ورزشکار روز دوشنبه (۱۳ بهمن)  برگزار می‌شود و در ۱۵ بهمن ماه هم از همسران شهید و ایثارگر ورزش و دیگر مدیران که در عرصه ورزش زنان فعالیت دارند تجلیل بعمل خواهد آمد.

معاون ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: حضور و موفقیت زنان ورزشکار ایران در دولت تدبیر و امید در عرصه‌های جهانی، بین‌المللی و آسیایی رشد قابل توجهی داشته و این حضور موفق، نشان دهنده توجه دولت و مسوولان ارشد ورزشی کشور است که زن‌ها در فضای قهرمانی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: از مجموع ۵۴ مدال به دست آمده توسط زنان ورزشکار ایرانی در بازی‌های آسیایی، پس از انقلاب ۳۳ مدال (سه طلا، ۱۷ نقره و ۱۳ برنز) در دولت تدبیر و امید کسب شده که بیش از ۲ برابر رشد داشته است و علاوه بر این شیرزنان ورزشکار عرصه پهناور ایران اسلامی با کسب ۹ سهمیه در المپیک ۲۰۱۶ ریو برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور از بازی‌های المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا تا ۲۰۱۶ ریو رکوردشکنی کردند.

 
  

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code