| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سخنگوی کمیسیون آموزش خبر داد:
       کد خبر: 213183

سخنگوی کمیسیون آموزش از ارجاع دو طرح اداره مدارس غیردولتی و تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس به کمیته آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش نگاه ایران به نقل از خانه ملت، احمدحسین فلاحی در تشریح نشست نوبت صبح کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: در نشست امروز دو طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش و اصلاحات و الحاقات بعدی آن و همچنین طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: با نظر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی برای بررسی کارشناسی با همکاری مرکز پژوهش های مجلس به کمیته آموزش و پرورش، کمیسیون ارجاع شد.

فلاحی یادآور شد: همچنین طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش و اصلاحات و الحاقات بعدی آن که درباره لغو آزمون استخدامی برای نیروهای نهضتی است و نحوه جذب و تعیین تکلیف گروه های مختلف حق التدیسی، پیش دبستانی و آموزشیاران سوادآموزی را مشخص می کند نیز به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code