| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مظاهر زمانی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه با حضور دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، سرپرست دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان و جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه، در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد.
در این جلسه دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری ( ع)، ضمن تقدیر از تلاشها و پیگیری های تیم مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جهت توجه ویژه آنان به ارتقای کیفی و کمی آموزش و گسترش تحصیلات تکمیلی، گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی توانست در میان مراکز دانشگاهی جهان خود را مطرح کرده که این جز با تلاش دلسوزانه تیم مدیریتی دانشگاه و همکارانشان در سراسر کشور اسلامی بدست نمی آمد.
وی، جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در تولید علم بسیار والا خواند و خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حال حاضر یکی از دو دانشگاه برتر در تولید علم استان گیلان است و این جایگاه می تواند به بالاترین درجه علمی موجود  با افزایش مراکز رشد، راه اندازی هسته های فناور و تأسیس شرکت های دانش بنیان  برسد.
دکتر امیرتیموری، وابستگی به شهریه دانشجویی را موجب آسیب به واحد های دانشگاهی دانست و تصریح کرد: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی این تهدید را جدی تلقی کرد و خیلی هوشمندانه کم کردن این وابستگی را در دستور پنج ساله کاری خود قرار داد لذا در واحد های دانشگاهی اعضای هیأت علمی باید کمک کنند تا با توجه به ظرفیت های بسیار بالا موجود در این واحد ها، علم تبدیل به ثروت گردد .
این استاد دانشگاه ادامه داد: با شناختی که از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه و ظرفیت های بسیار بالای موجود در این واحد دانشگاهی دارم از استادان، کارکنان و دانشجویان می خواهم تا با همدلی و همکاری با تیم مدیریت جدید بتوانند در جهت تبدیل علم به ثروت و رساندن جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه به جایگاه واقعی و اصلی خود  کوشا باشند.
در ادامه این مراسم از زحمات آقای قربان اصغرنیا  تقدیر و آقای مظاهر زمانی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه معرفی شد.    
لازم به ذکر است آقای مظاهر زمانی  عضو هیئت علمی واحد رشت بوده و چندین سال سابقه فعالیت های اجرایی همچون سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز لشت نشاء و زیباکنار و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را در کارنامه خود دارد که با حکم دکتر میرزاده به عنوان سرپرست واحد آستانه اشرفیه منصوب شد

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code