| دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان:
       کد خبر: 209854
نگاه ایران: معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت:   بارندگی های اخیر در مناطق مختلف استان گیلان آن هم در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته در ۵۰ اخیر بی سابقه بوده است به طوری که در همین مدت زمان یاد شده بیش از ۳۱۰ میلیمتر باران فقط در شهر رودسر باریده است.

به گزارش تسنیم، کاظم یوسفی عنوان کرد: تمام مناطق استان گیلان متأثر از بارندگی های شدید دوره اخیر بوده اند به طوری که طبق اطلاعات و آمارهای ارائه شده سازمان هواشناسی رکورد بیشترین میزان بارش باران در ۵۰ سال اخیر در گیلان به ثبت رسید.

یوسفی در مورد وضعیت بارندگی در سایر شهرهای گیلان نیز تصریح کرد: علاوه بر شهر رودسر با بارش حدود ۳۱۰ میلیمتر باران در بیش از ۱۲ نقطه استان گیلان نیز در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش های بسیار زیادی بوده ایم به طوری که مقدار آن به بیش از ۱۰۰ میلیمتر رسید. وی با بیان اینکه این مقدار بارندگی در شهرهای مختلف گیلان بسیار کم سابقه بوده است ابراز داشت: به علت حجم بسیار زیاد بارش باران و از سوی دیگر گنجایش محدود رودخانه ها شاهد وقوع آبگرفتگی های بسیار زیادی در نقاط مختلف شهری و روستایی گیلان بودیم. معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان در مورد وقوع آبگرفتگی در مناطق روستایی و شهری استان نیز بیان داشت: با توجه به آبگرفتگی در بسیاری از محدوده های روستایی و شهری گیلان مجموعه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان ها اقدام لازم جهت بازگشایی معابر را انجام داده اند.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code