| جمعه، 31 فروردین 1403
در اولین روز سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به گیلان؛
       کد خبر: 205376
نگاه ایران:  وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه استاندار گیلان از شرکت تولیدی تالک ایرانیان بازدید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان در ادامه سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به گیلان دکتر شریعتمداری به همراه دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان با حضور در شهر صنعتی سفیدرود رشت از شرکت تالک ایرانیان بازدید کردند .

شرکت تالک ایرانیان تولید کننده قوطیهای آلومینیومی فوق سبک پنج لایه به همراه درب آسان باز شو با ظرفیت تولید سالانه ششصد هزار میلیون عدد قوطی های درب آسان باز شد و مجهز به صنعت دانش بنیان می باشد .

این شرکت با میزان سرمایه گذاری 165 میلیارد تومان به صورت مستقیم برای 160 نفر اشتغال ایجاد نموده است

شرکت تالک ایرانیان که سال 93 به بهره برداری رسید سه سال پی در پی در مسابقات کن تک آسیا (2016 – 2014) به عنوان بهترین قوطی ساز قاره از نظر کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب، استانداردهای تولید چاپ و درب قوطی انتخاب شده است.

همچنین با حضور وزیرصنعت، معدن و تجارت و استاندار گیلان شرکت روجین پایا تولید کننده محصولات اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه و هایگلاس در رشت افتتاح شد .

 شرکت روجین پایا با ظرفیت تولید چهار میلیون متر مربع اوراق فشرده چوبی با روکش ملامین و هایگلاس در سال افتتاح و به بهره برداری رسید .

این شرکت تولیدی با میزان سرمایه گذاری  34 میلیارد و 612 میلیون تومان در زمینی به مساحت 22 هزار و 307 متر مربع احداث گردیده است  .

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code