| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
جدیدترین تغییرات در باشگاه پرتلاطم لیگ برتر؛
       کد خبر: 199082
نگاه ایران: کیومرث بیات طی حکمی از سوی محمد نوین، مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت شد.
به گزارش فارس، طی حکمی از سوی محمد نوین مالک باشگاه سپیدرود رشت، محمد توصلی از مدیرعاملی این باشگاه برکنار شده و کیومرث بیات به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شد.

کیومرث بیات ریاست هیات شطرنج استان گیلان را بر عهده دارد و در برهه ای به عنوان مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت فعالیت داشته است.

کیومرث بیات ظهر امروز در گفت وگو با فارس با اشاره به قطع همکاری باشگاه سپیدرود و محمد توصلی اظهار کرد: باشگاه با ایشان و آقای مهاجر قطع همکاری کرده و بنده به عنوان مدیرعامل جدید سعی در حل بحران های به وجود آمده دارم. وی بابیان اینکه جو رشت برای حضور خداداد مساعد نیست تصریح کرد: ایشان شکایتی به فدراسیون تقدیم کرده و مالک باشگاه سپیدرود قرار است جلسه ای با ایشان برگزار کرده و بعد از تفاهم با خداداد عزیزی و قطع همکاری با ایشان، سرمربی جدید تیم تعیین شود. مدیرعامل باشگاه سپیدرود بابیان اینکه گزینه بعدی سرمربیگری سپیدرود غیربومی است بیان کرد: در انتخاب سرمربی جدید با سرپرست تیم و تعدادی از پیشکسوتان سپیدرود مشورت می کنیم و فردی که در حد و اندازه های نام بزرگ سپیدرود باشد را به عنوان سرمربی انتخاب می کنیم. بیات از بازگشت حسین کعبی به تمرینات سپیدرود خبر داد و افزود: از روز یکشنبه (فردا) تمرینات سپیدرود زیر نظر سهیل حق شناس ازسر گرفته می شود و تیم خود را برای حضور پرقدرت مقابل پدیده مشهد آماده می کند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان هفته سوم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال با کسب یک امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر جای گرفته است.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code