| سه شنبه، 28 فروردین 1403
نگاه ایران: فرماندار آستارا گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال طرح اشتغالزایی روستایی از سوی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آستارا به بانک های این شهرستان ارسال شده است.
به گزارش مهر، یونس رنجکش با بیان اینکه بیش از ۷۷۰ طرح اشتغالزایی در سامانه کارا برای ایجاد فرصت های شغلی در آستارا ثبت نام شده است که ۶۵۹ طرح مربوط به اشتغال زایی روستایی و مابقی طرح فراگیر می باشد، اظهار کرد: مجموعه طرح های اشتغالزایی روستایی ۳۵۲ طرح است که در کارگروه بررسی به تصویب رسید و به بانک های عامل معرفی شده اند و باید این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
وی افزود: هر چند که میزان اعتبار شهرستان ۹۰ میلیارد ریال است اما تلاش داریم بیش از این رقم را جذب کنیم.
رنجکش ضمن تشکر از اقدامات مجموعه عوامل اجرایی در هدایت متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی و ایجاد فرصت های شغلی خواستار تسریع در روند پرداخت وام ها توسط بانک ها شد و گفت: آنچه که در آستارا برای اشتغالزایی به دنبال آن هستیم پایداری اشتغال و هدایت متقاضیان به سمت کسب و کارهای جدید متناسب با نیاز بازار و شرایط این شهرستان مرزی است.
فرماندار آستارا تصریح کرد: طرح های بزرگ اشتغال زایی به ویژه در روستاها دارای اولویت هستند و دستگاه های اجرایی باید متقاضیان را به سمت اینگونه طرح ها هدایت کنند.
وی ادامه داد: هیچ مشکلی برای پرداخت تسهیلات با بهره کم در این شهرستان وجود ندارد.
فرماندار آستارا گفت:  ۱۸ طرح جدید اشتغالزایی در مناطق روستایی آستارا با اعتبار تسهیلاتی ۴۹۰ میلیون تومان به تصویب رسیده است.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code