| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: رتبه نهم گروه علوم تجربی کنکور سراسری سال ۹۷ گفت: تلاش و کوشش شبانه روزی ام تنها عامل موفقیتم بود بدون اینکه بخواهم کار خاصی در این زمینه انجام بدهم.
به گزارش تسنیم، آرمان زینالی داوطلب گیلانی اهل شهرستان تالش در گروه آزمایشی علوم تجربی است که در آزمون کنکور سراسری امسال موفق به کسب رتبه نهم این رشته شد.
آرمان زینالی در مورد مهم ترین عواملی که در کسب این موفقیتش دخیل بوده اند، گفت: تلاش و کوشش شبانه روزی ام تنها عامل موفقیتم بود بدون اینکه بخواهم کار خاصی در این زمینه انجام بدهم.
وی در پاسخ به این سئوال که در طول شبانه روز چقدر از وقت خود را به مطالعه اختصاص می داد ابراز داشت: در طول روز هر چقدر که می توانستم درس می خواندم و این طور نبود که در مورد ساعات مطالعه برنامه ریزی قبلی داشته باشم.
رتبه نهم گروه علوم تجربی کنکور سراسری سال ۹۷ در مورد میزان استفاده اش از فضای مجازی در ایام کنکور نیز گفت: در زمانی که خودم را برای آزمون آماده می کردم تقریباً فضای مجازی را کنار گذاشتم.
وی از علاقمندی اش به ادامه تحصیل در رشته پزشکی سخن گفت و افزود: خواسته ام پس از کسب این موفقیت، تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه تهران است و امیدوارم به آرزویم در این مورد برسم.
زینالی در مورد تحصیلاتش در دوران دبیرستان و مدرسه ای که در آن تحصیلات دبیرستان خود را به پایان رسانده است گفت: من از ابتدای دوران دبیرستان در مدرسه تیزهوشان تحصیل کردم و از تابستان سال دوم دبیرستان کنکور برایم جدی تر شد.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code