| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: انتشار یاس و نا امیدی در جامعه، ریختن آب به آسیاب دشمن است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: به رغم تلاش های صورت گرفته در چند سال اخیر در مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دست آورده های حاصله و گاهی منحصر بفرد، برخی از افراد که از جایگاه حقوقی و قانونی نیز برخوردارند، بدون استناد به منابع موثق و با ارایه نظرات غیر کارشناسانه، سعی در انتشار یاس و نا امیدی در جامعه دارند.
دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به مطالب منتشر شده در رسانه ها از سوی برخی از افراد که از جایگاه حقوقی و قانونی نیز برخوردارند افزود: در سال 95 اولین سال تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی علی رغم بحران مالی، بر اساس منابع موثق و نظر کارشناسی هیات امنا، این دانشگاه توانست به رقم 30 میلیارد تراز مثبت دست پیدا کند.
وی گفت: همچنین در مدت 2 سال، گردش مالی دانشگاه دو برابر شد و روند پرداخت مطالبات نیز بهبود یافت.
دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این که در سال 96 با اجرای طرح مدیریت متمرکز خرید دارو، علی رغم افزایش تعداد بیماران، میزان هزینه ها دارو از 44 میلیارد به 31 میلیارد کاهش یافت، افزود: جای تاسف دارد که در چنین شرایطی علاوه بر دشمنان خارجی، افرادی در داخل کشور نیز بدون استناد به منابع موثق و با ارایه نظرات غیر کارشناسی، با پراکندن یاس و نا امیدی، آب به آسیاب دشمن می ریزند.
دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک با بیان اینکه در سال 96 در دومین سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد اعلام کرد: این گواهی نامه با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته دانشگاه در حوزه های مدیریت مالی اهدا شد.
وی تصریح کرد: در این زمینه، تنها 8 دانشگاه علوم پزشکی کشور صلاحیت دریافت این گواهینامه را احراز کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بدیهی است در صورت سوء مدیریت و رشد دو برابری بدهی، چنین موفقیتی هایی نصیب دانشگاه علوم پزشکی گیلان نمی شد،از سوی دیگر گزارش شفاف مالی دانشگاه علوم پزشکی گیلان،12 خرداد ماه سال جاری در نشست مجمع نمایندگان استان ارایه شد.
چابک با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دی ماه پارسال افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند انتشار آمارهای بی پایه و ادعاهای دروغ، تخریب چهره های مورد قبول مردم و انکار موفقیت های انقلاب اسلامی بخش هایی از اقدامات در فضای مجازی برای بدبین کردن مردم بویژه جوانان و نوجوانان است و متأسفانه برخی افراد بی تقوا در داخل با متهم کردن افراد و دستگاه ها، همان کار دشمن را انجام می دهند.
وی در پایان گفت: بی شک، دانشگاه علوم پزشکی گیلان دست تک تک عزیزانی را که با نقد منصفانه و ارایه راهکارها برای ارتقای سلامت استان تلاش می کنند، می فشارد و انتظار دارد؛ خواسته یا ناخواسته موجب چالشی نشوند که از منظر بی انصافی در حق مسئولان دانشگاه است، بی تردید افرادی که با غرض ورزی و خواسته های دنیوی موجب تشویش اذعان عمومی و اشاعه یاس و نا امیدی در بین مردم می شوند، شایسته است در رفتار خود تجدید نظر کنند.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code