| سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: ائتلاف تاک (توسعه-اشتغال-کشاورزی) در خصوص حضور حداکثرى در پنجمین انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد : به نام آن که جان را فکرت آموخت مهندسین محترم کشاورزى و منابع طبیعى استان گیلان، با سلام  احترام؛ نظر به اینکه در رسانه ها و فضای مجازی استان، خبر تشکیل و سپس انحلال "ائتلاف تاک" دست به دست می شود لازم دیدیم اعلام نماییم که ائتلاف تاک (توسعه-اشتغال-کشاورزی)متشکل از افراد زیر:
  1. میثم حسن زاده
  2. حمید(آرش) رحیمی
  3. عبدالحمید علیزاده
  4. میترا فاضل
  5. ابوالحسن وارسته
  6. هوتن وقردوست، فعالیت خود را از ماه ها قبل آغاز و موجودیت خود را حفظ نموده و با قدرت ادامه خواهد داد و گروه منحل شده مطروحه در رسانه ها با این گروه تنها تشابه اسمی داشته و هیچ گونه ارتباطی به ائتلاف تاک (توسعه-اشتغال-کشاورزی) ندارد.
لذا از کلیه مهندسین گرامى کشاورزی، منابع طبیعى و اعضاى محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان دعوت می نماید تا در انتخابات روز 22 تیرماه (جمعه) سال جاری در محل برگزاری پردیس بنت الهدی صدر واقع در گلسار بلوار گیلان حضور حداکثری داشته و ائتلاف تاک (توسعه-اشتغال-کشاورزی)را مورد حمایت خود قرار دهند تا در شرایط حساس کنونی نقشى مهم در تعیین سرنوشت شغلى و وجودى مهندسین محترم و مظلوم کشاورزى ى منابع طبیعى ایفا نمایند. با سپاس و احترام روابط عمومى ائتلاف تاک (توسعه-اشتغال-کشاورزى)
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code