| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
نگاه ایران/گروه اقتصادی: نخستین همایش اشاعه بیمه عمر و سرمایه گذاری به همت سرپرستی بیمه کوثر استان گیلان با حضور مسئولان استانی در رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این همایش خدمات رسانی به مردم و تامین آرامش برای آحاد جامعه را با اهمیت دانست و اظهار داشت: قالب مشکلات کشور در جامعه امروز در حوزه مباحث فرهنگی است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه نواقص حوزه فرهنگی در کشور فراتر از حوزه اقتصادی است تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده در حوزه مباحث فرهنگی نداشتن افق دید بلند مدت است برای فعالیت های مختلف در کشور است .

وی عدم توجه به آینده نگری در جامعه امروز را یک آسیب عنوان کرد و گفت: انسان برای داشتن زندگی سعادتمند و به دور از دغدغه نیازمند آینده نگری است و شرکت های بیمه افق آینده نگری جامعه امروز هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز نقش آینده نگری را شرکت های بیمه به درستی ایفا می کنند خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه فعالیت های شرکت های بیمه نیازمند اقدامات فرهنگی و توسعه است.

سردار عبدالله پور تلفات جاده ای کشور را گسترده دانست و افزود: ایران سالانه همانند یک کشور درحال جنگ تلفات حوادث جاده ای دارد و این امر فارغ از مصدومان و حادثه دیدگان این حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی در حوزه استفاده از خدمات و پوشش بیمه ای در کشور نیازمند فعالیت بیشتر است بیان کرد: با یک سرمایه گذاری و آینده نگری کوچک می توان از بسیاری از محدودیت ها و نواقص رهایی یافت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ضعف مباحث فرهنگی در کشور عاملی برای بروز و گسترش مشکلات است تصریح کرد: آینده نگری در جامعه امروز نیازمند توجه و توسعه است.

عضو انجمن ملی مشاوران مالی و بیمه آمریکا نیز در این همایش زندگی فردی و اجتماعی در دنیای امروز را نیازمند برنامه ریزی و مدیریت مالی دانست و گفت: زندگی توانمند در جامعه امروز نیازمند برنامه ریزی است.

حسن جدیدی قدمت فعالیت های بیمه ای در کشور را به گذشته های بسیار دور و به جوامع روستایی ربط داد خاطرنشان کرد: برای زندگی در دهکده جهانی امروز باید آینده نگری را سر لوحه اقدامات و فعالیت های خود قرار داد.

عضو انجمن ملی مشاوران مالی و بیمه آمریکا با اشاره به اینکه بیمه عمر و سرمایه گذاری از اشاعه فقر، فحشا و فساد در جامعه جلوگیری می کند افزود: انتقال فرهنگ استفاده از پوشش بیمه ای باید با همکاری مردم و مسئولان در جامعه فراگیر شود.

وی با بیان اینکه انتقال مطلوب استفاده از فرهنگ بیمه ای در کشور می تواند جامعه را به سوی توسعه یافتگی هدایت کند تاکید کرد: این مهم نیازمند تعامل و فرهنگ سازی در جامعه امروز است.

نیز در این همایش خاطرنشان کرد: قسمت عمده مشکلات جامعه امروز به دلیل عدم آگاهی بوده و فرهنگ استفاده از پوشش های بیمه ای در جامعه نیازمند ترویج و توسعه است.

مهدی موذن چی تصریح کرد: بیمه کوثر در گذشته در حوزه خانواده نیروهای مسلح فعالیت می کرد و در این حوزه 15 سال سابقه دارد.

وی با بیان اینکه بیمه کوثر از سال89 در کشور به طور رسمی آغاز به کار کرده و در حال حاضر به آحاد جامعه ارائه خدمات می کند گفت: سرپرستی بیمه کوثر در استان گیلان از سال 90 آغاز به فعالیت کرده است.

سرپرست بیمه کوثر استان گیلان با تاکید بر اینکه سال گذشته سرپرستی بیمه کوثر گیلان به عنوان سرپرستی ساعی در کشور معرفی شده تاکید کرد: بیمه کوثر در حال حاضر 31 شعبه و بیش از 700نمایندگی در کشور دارد.

 

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code