| جمعه، 31 فروردین 1403
نگاه ایران: دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید ضربه رونالدو از روی نقطه پنالتی را به خاطر مردم و هم تیمی هایش مهار کرده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران در حالی در سومین بازی خود مقابل پرتغال به تساوی یک بر یک دست یافت که علیرضا بیرانوند ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را هم مهار کرد.

علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افتخار می کنم که در این چند سال با کی روش کار کردم. او نشان داد یک مربی بزرگ است. کل تیم زحمت کشیدند. ما مستحق تاریخ سازی و صعود از گروه بودیم. می توانستیم با ۵ امتیاز به دور دوم صعود کنیم ولی متاسفانه این موضوع از دست رفت. مسلما مردم الان خیلی خوشحال هستند. بازیکنان تمام سعی و تلاش خود را کردند.

او با تمجید از هم تیمی هایش گفت: بازیکنان خیلی تلاش کردند. در آن صحنه هم که موقعیت برای مهدی طارمی به دست آمد، او تلاش خود را کرد. مردم باید او را درک کنند. او امروز خیلی دوید. می خواستیم در این جام کارهای بزرگی انجام دهیم. باید به تیم ایران افتخار کنیم. تیم ملی ایران نشان داد چه تیم بزرگی است. ما خیلی برای هم جان دادیم و پشت سر هم بودیم. یک عذرخواهی بزرگ هم از مردم ایران می کنم.

دروازه بان تیم ملی ایران درباره مهار ضربه پنالتی رونالدو گفت: کریستیانو رونالدو از بهترین بازیکنان دنیاست و به دنبال ششمین توپ طلای خود است. خوشحالم این کار را انجام دادم. من پنالتی این بازیکن را برای مردم و تیمم گرفتم. بعد از پنالتی ما بازی را در دست گرفتیم. می توانستیم در دو، سه موقعیت به گل برسیم. ما تمرینات خوبی داشتیم. ۱۵، ۱۶ روز قبل از آمدن به روسیه در ترکیه اردو داشتیم. می توانستیم از بازی هایی که برگزار نشد، استفاده کنیم. من دست تک تک بچه ها را می بوسم. دست کی روش را می بوسم که این تیم را خیلی خوب جمع کرد. امیدوارم او سال های سال بماند و به تیم ملی ایران کمک کند. یکی از آرزوهای کی روش این است که تیم ملی را برای اولین بار به دور دوم ببرد. اگر اجازه دهند او می تواند این کار را بکند.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code