| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت:
       کد خبر: 177007
نگاه ایران:  سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت گفت: مشکلات مالی و مدیریتی باعث عدم نتیجه گیری مناسب شد و در صورت برنامه ریزی بهتر در فصل آتی می توان جایگاه بهتری کسب کرد.

معصومه زارع در گفت وگو با فارس، با اشاره به اینکه وضعیت تیم شهرداری برای فصل آتی مشخص نیست اظهار کرد: اعضای تیم فوتسال شهرداری رشت 70 درصد از قرارداد فصلی که گذشت و 75 درصد از قرارداد سال قبل تر از آن را طلبکارند و منتظر هستیم تا تکلیف تیم مشخص شود.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری یک هفته مانده به آغاز مسابقات تشکیل شد افزود: با توجه به فرصت باقی مانده، بازیکنان خوبی جذب تیم شدند. در اواسط فصل به دلیل مشکلات مالی و کم لطفی سازمان، تعداد زیادی از بازیکنان را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت با بیان اینکه اگر مشکلات سر راه این تیم قرار نمی گرفت جایگاه بهتری در لیگ برتر کسب می کردند تصریح کرد: از تیمی که نیم فصل دوم بدون تمرین به مصاف رقبا رفت نباید انتظار بیشتری داشت. در نیم فصل دوم تنها با هفت بازیکن و برخی بازی ها تنها با پنج بازیکن به مصاف رقیبان رفتیم و به دلیل فشار مسابقات، در هر بازی با تعدادی یار مصدوم مسابقه دادیم.

زارع با اشاره به اینکه خاص ترین تیم لیگ برتر در اعزام بودند افزود: اعزام های تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت عجیب بود و تمامی اعزام های خارج از استان، کم تر از یک شب نبوده است.

سرمربی شهرداری با بیان اینکه مدیران شهرداری قدردان نبودند افزود: با توجه به مشکلاتی که داشتیم، اینکه سقوط نکردیم بسیار ارزشمند است و آن طور که شایسته بود از تیم قدردانی نشد. تیم قهرمان لیگ، بازی با شهرداری رشت را به عنوان یکی از چهار مسابقه سختشان اعلام کرده است و این خود گویای توانایی های تیم ما بوده است؛ لیکن در فصلی که گذشت گرفتار مشکلات مالی و مدیریتی بودیم.

وی با اشاره به تبعیض تیم بانوان نسبت به آقایان گفت: تنها نماینده لیگ برتری استان در فوتسال هستیم لیکن سهممان از بودجه بسیار ناچیز است. انتظار زیادی نیست اینکه بخواهیم از امکانات تمرینی و اعزام مشابه با تیم فوتسال مردان شهرداری رشت برخوردار باشیم.

زارع گفت: هدف شهرداری در فصلی که گذشت بقا در لیگ برتر بوده است و با برنامه ریزی بهتر در فصل آتی، می توان به رتبه های بهتری دست یافت.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code