| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
فرماندار آستارا در همراهی با فعالان اجتماعی حامی محیط زیست در پاکسازی حیران گیلان:
       کد خبر: 176357
نگاه ایران:  فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت : حفظ طبیعت یک مسئولیت اجتماعی و عمومی است که باید همه احاد جامعه نسبت به اجرای آن حساس باشند.

«یونس رنجکش» در حاشیه بازدید از گردنه حیران استان گیلان و در جمع فعالان اجتماعی حامی محیط زیست در هنگام پاکسازی محیطی این منطقه افزود: این مسئولیت اجتماعی باید با فرهنگ سازی و تغییر نگاه ها نسبت وظایف همه مردم در این حفاظت فراگیر شود.

وی اظهار داشت : اگر نتوانیم طبیعت خود را پاکیزه و از اسیب ها دور نگهداریم به طور یقین اولین کسانیکه از این طریق آسیب خواهند دید خودمان هستیم.

به گفته وی، یکی از دلایل حضور گردشگران در منطقه و جاذبه های گردشگری طبیعت زیبا و پاک است که باید این طبیعت از هرگونه دخالت و الودگی مصون بماند و مصونیت آن تنها با همراهی های عمومی و درک مسئولیت اجتماعی همگان امکانپذیر است.

وی ضمن تبریک بهار طبیعت و روز طبیعت به مردم و گردشگران از آنان خواست تا با طبیعت شهرستان آستارا مهربان باشند و با رعایت اصول ایمنی و اخلاق زیست محیطی که در دین اسلام هم بر آن تاکید شده است موجب پایداری طبیعت برای استفاده مجدد و آیندگان شوند.

فرماندار آستارا ضمن تشکر از تمامی افراد حاضر در این پاکسازی خواستار مشارکت سایر نهادهای دولتی و خصوصی در اجرای اینگونه برنامه ها در شهرستان شد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code