| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
توضیحات مدیر روابط عمومی شهرداری رشت درباره یک ابهام ؛
       کد خبر: 175583
نگاه ایران: طی روزهای اخیر، افکار عمومی و فعالان رسانه ای گیلان انتقاداتی را نسبت به نوع برنامه ریزی ها و عملکرد شهرداری رشت در ایام نوروز مطرح کردند که بخشی از آن معطوف به المان های شهرداری و همچنین فقدان اقدامات لازم در راستای طرح «شهر شب های روشن»رشت که ابتکاری از سوی استانداری گیلان بود، می شد. پس از انتشار مطلب «جایزه ویژه یونسکو به شهردار رشت بابت خلاقیت در المانهای نوروزی!» در نگاه ایران ، چند نهاد زیر مجموعه شهرداری سراسیمه مشغول تنظیم جوابیه هایی شدند که تامل برانگیزترین آن پاسخ سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بود که بخشی از آن طرح «شهر شب های روشن »رشت را ایده و پیشنهاد این شهرداری دانست که توسط استاندار به اجرا رسیده است(اینجا). در همین رابطه فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در پاسخ به این ابهام به نگاه ایران گفت : بحث طرح شب های روشن رشت از دوسال پیش توسط ما در کارگروه های برندسازی شهرداری مطرح شد که پس از روی کار آمدن دکتر نصرتی، با دغدغه های ضروری بازار رشت مواجه بودیم و در آن مقطع برای برون رفت از مشکلات بازاریان رشت، دکتر نصرتی طرح شبانه روزی شدن بازار رشت را مطرح کرد. قدیمی اظهار داشت : مشکل بازاریان باعث شد تا شهردار رشت ایده فعالیت شبانه بازار را بصورت جدیدتری مطرح نمایند . وی در خصوص ادعای پیشنهاد طرح شهر شب های روشن از جانب شهرداری به استاندار گفت : من در جریان نحوه انتقال پیشنهادات شهرداری به استاندار نیستم اما ممکن است این ایده همزمان در دوجا شکل گرفته باشد. وی با اشاره به اینکه شهرداری بدنبال مناقشه در اجرای این طرح نیست یادآور شد؛ شهرداری بعنوان یکی از دستگاه ها اجرایی اصلی برای اجرایی کردن این موضوع است اما تفکر و ایده این موضوع هم جز مواردی بود که در جلسات شهرداری مطرح و قرار بوده ضوابط اجرایی آن توسط معاونین و حوزه های اجرایی به مرحله اجرا برسد که بعدا توسط استاندار مطرح شد .
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code