| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به نقل از مهندس محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت از پاسخگویی مرکز ارتباطات 122 شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در روزهای اخیر خبر داد. حسینی مجموع تماس های ثبت شده از بامداد روز 29 اسفند و روزهای اخیر را بیش از 4000 تماس ثبت شده عنوان کرد و گفت: این تماس ها توسط خطوط دیجیتال شرکت در سامانه 122انجام شده و بیش از 15 اپراتور این مرکز در ساعت پایانی سال پاسخگوی مشترکین محترم بوده اند. مدیرعامل آبفای گیلان دررابطه با نحوه ی مدیریت و تامین آب ساعات پایانی سال و پاسخگویی به مشترکین گفت: طی ساعات پایانی آخرین روز سال و احتمال افزایش بالارفتن مصرف آب از سوی مشترکین، کلیه تاسیسات، تصفیه خانه ها و چاه های شرکت در مدار تولید قرار داشتند و از این نظر مشکلی وجود نداشت؛ البته مصرف بالای مشترکین محترم در برخی نقاط موجب افت فشار و قطعی شد که این موضوع پس از تحویل سال و بازگشت به وضع عادی عمدتا برطرف شد. مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن عید نوروز گفت: وظیفه دارم از آن دسته عزیزانی که ساعاتی را بدون خدمات آبرسانی گذراندند عذرخواهی نمایم و از کلیه رسانه ها بخواهم برای اطلاع رسانی در امر بهینه سازی مصرف آب در ایام عید نوروز یاریمان نمایند، چرا که ایجاد فرهنگ مصرف بهینه آب امکان برخورداری همگان از نعمت الهی آب را به دنبال خواهد شد. رئیس هیأت مدیره شرکت آب وفاضلاب استان گیلان همچنین عنوان کرد: با توجه به کم آبی سالیان اخیر ایران اسلامی از مشترکین آب استان و مهمانان عزیز نوروزی درخواست داریم در مدیریت مصرف و استفاده بهینه از آب تصفیه شده که با صرف هزینه فراوان و تلاش شبانه روزی به دست می آید با این شرکت همکاری داشته باشند. گفتنی است مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب وفاضلاب استان گیلان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تماس های شهروندان سراسر استان گیلان است.  

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code