| جمعه، 07 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان با حضور در منزل جوان ترین شهید گیلانی مدافع حرم "بابک نوری" با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد. به گزارش تسنیم آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و سردار محمدعلی حق بین فرمانده لشکر 16 عملیاتی سپاه قدس گیلان عصر امروز با خانواده جوان ترین شهید مدافع حرم گیلان، شهید "بابک نوری" دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این دیدار ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت خانواده این شهید والامقام اظهار داشت: شهادت مرگی سعادتمندانه است زیرا خداوند متعال خریدار جان شهدا است. امام جمعه رشت با تاکید بر نقش رزمندگان و شهدای مدافع حرم در ایجاد امنیت پایدار برای کشور و منطقه عنوان کرد: اگر امثال شهید نوری ها نبودند سال ها طول می کشید تا فتنه داعش خنثی و نابود شود. عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه داعش ایجاد شده بود تا به طور کامل و برای همیشه در منطقه جولان دهد افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، با حمایتی که آمریکا از داعش می کرد، امروز ما درگیر جنگ های داخلی بودیم. وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم غیرتمندانه از جان و زندگی خود گذشتند گفت: درست است که تحمل مصیبت از دست دادن این جوانان سخت است اما وقتی به نتیجه کار آن ها نگاه می کنیم می بینیم که اگر خون این شهدا نبود این عوامل ضد اسلام و گمراه در منطقه جولان می دادند. نماینده ولی فقیه در استان گیلان خطاب به مادر شهید مدافع حرم بابک نوری اظهار داشت: امروز صبر شما مادر بزرگوار و سایر نزدیکان شهید، کاری زینبی است و قطعاً توجه به فلسفه شهادت فرزندتان داغ شما را التیام می بخشد. سردار محمدعلی حق بین فرمانده لشکر عملیاتی 16 سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه نبرد آزادسازی "بوکمال" به دلیل شرایط محیطی از تمام عملیات ها سخت تر بود عنوان داشت: ارزش کار شهدای مدافع حرم در این است که تمام این سختی ها را برای حفظ دینشان به جان خریدند. پدر شهید مدافع حرم "بابک نوری" نیز در این دیدار با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری این شهید جوان خاطرنشان کرد: بابک زندگی خود را فدای عشقش کرد و به لقاء معشوق خود رسید.
آیت الله قربانی در دیدار مذکور کتاب «قرآن آیین زندگی» از تألیفات خود را به پدر شهید نوری هریس اهدا کرد. [video width="640" height="360" mp4="https://negahiran.ir/wp-content/uploads/2017/12/video_2017-12-10_00-55-02.mp4"][/video]

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code