| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
نگاه ایران/ گروه فرهنگی: صدای دلنشین تار و کمانچه اینبار از تماشاخانه هامون رشت بلند خواهد شد.
این برنامه فرهنگی با عنوان  «شب های تار و کمانچه» به مدت دو شب در این تماشاخانه برگزار می شود.
انجمن موسیقی گیلان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رشت و با مدیریت احرایی نیما ساده و هومان تحریری علاقه مندان موسیقی اصیل ایرانی را به شنیدن صدای تار و کمانچه دعوت می کند.
در شب اول اجرا که پنج شنبه ۹ آذر ماه است بهزاد رواقی، حمید سماعی و حامد فکوری تار و محمد انشایی و سامر حبیبی برای علاقه مندان کمانچه می نوازند. در شب دوم نیز طینوش بهرامی، پویان بیگلر، حسام اینانلو و رضا پرویز زاده دوستداران موسیقی سنتی را مهمان صدای تار و کمانچه خود می کنند.
این برنامه در ادامه برنامه های «چند شب» که در تابستان و به ابتکار موسسه نغمه حصار در تالار رودکی تهران اجرا شد، در رشت ادامه پیدا می کند.
علاقه مندان می توانند بلیت برنامه را از  سایت هفت ساز www.haftsaz.com  و یا کتاب فروشی های ماه نو  در خیابان معلم، طاعتی در شهرداری  و شهر کتاب گلسار تهیه کنند.
همچنین کسانی که خواهان حضور در برنامه هر دو شب هستند، می توانند با مراجعه به کتابفروشی ماه نو یا باجه بلیت فروشی، بلیت خود را با تخفیف ۱۵٪ تهیه کنند. برگزارکنندگان برنامه برای دانشجویان موسیقی هم تخفیف ۱۵٪ برای هر شب و تخفیف ۲۵٪ برای برنامه دو شب درنظر گرفته اند.
تماشاخانه هامون ساعت ۲۰  روزهای ۹ و ۱۰ آذر  در  خیابان سعدی خیابان، خیابان فرقان بین ، کوچه نوروزی میزبان علاقه مندان خواهد بود.
نگاه ایران حامی رسانه ای این رویداد فرهنگی است.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code