| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
آویشن باقری، قهرمان کاراته امیدهای جهان:
       کد خبر: 151070
نگاه ایران: قهرمان کاراته امیدهای جهان گفت: می خواهم بعد از 68 سال به حسرت کسب مدال توسط گیلانی ها در المپیک پایان دهم و به عنوان یک بانوی گیلانی برای هم استانی هایم پیام آور شادی باشم.

آویشن باقری در گفت وگو با فارس، در رشت بابیان اینکه کسب مدال طلا در رده امیدها پایان کار نیست اظهار کرد: مهم ترین هدفم کسب مدال در رده بزرگ سالان به ویژه در مسابقات المپیک است.

وی گفت: با توجه به اینکه کاراته به عنوان نخستین بار در بازی های المپیک 2020 توکیو وارد بازی های المپیک خواهد شد انگیزه مضاعفی در کاراته کاها ایجادشده است. می خواهم بعد از 68 سال به حسرت کسب مدال توسط گیلانی ها در المپیک پایان دهم و به عنوان یک بانوی گیلانی برای هم استانی هایم پیام آور شادی باشم.

کاراته کای گیلانی تیم ملی امید بابیان اینکه پس از کسب مدال جهانی اسپانیا استقبال خوبی از وی به عمل آمد افزود: از مردم و مسئولین که استقبال باشکوهی از من داشتند سپاسگزارم لیکن انتظار حمایت بیشتری از مسئولین دارم، کاراته به عنوان یک رشته المپیکی می تواند به اعتبار ورزش گیلان در بعد ملی و بین المللی بیفزاید.

باقری ضمن تشکر از خانواده اش بیان کرد: از پدر و مادرم که همواره مشوق من بودند همچنین از مربیان باشگاهی و تیم ملی نهایت سپاس رادارم و امیدوارم با مدال جهانی در رده بزرگ سالان پاسخ خوبی به زحماتشان بدهم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code