| چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سمیه رستگار، شهردار منطقه 3 رشت:
       کد خبر: 15019
نگاه ایران: سمیه رستگار، شهردار منطقه 3 رشتگفت: برای نصب یخچال «یک لقمه مهربانی» یک ریال هم از بودجه شهرداری هزینه نشده است و همکاران در شهرداری منطقه 3 از هزینه شخصی خود برای تهیه و نصب این یخچال هزینه کردند.

 شهردار منطقه 3 رشت در خصوص نصب یخچال مهربانی، اظهار کرد: طرح نصب این یخچال ابتدا توسط یک نهاد مردمی با مشارکت شهرداری منطقه 12 تهران اجرایی شد و با گزارشی که از خبر بخش 22 شبکه سه سیما منعکس شد و حس کمک به همنوعانی که از حداقل های نعمت مردمی محروم هستند، بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفت.

وی افزود: فردای آن روز موضوع نصب این یخچال را با همکارانم در شهرداری منطقه 3 مطرح کردم و از عزم و اراده همکاران خوبم تشکر می کنم که با استقبال از موضوع در توزیع عدالت و بهره مندی همه شهروندان از نعمات الهی، متحدالقول شدند و از هزینه شخصی خود برای تهیه و نصب این یخچال هزینه کردند.

یخچال-نیازمندان-رشت-1-881x498 شهردار منطقه 3 رشت با تاکید بر اینکه برای نصب یخچال مهربانی یک ریال هم از بودجه شهرداری هزینه نشده است، گفت: برای نصب این یخچال هزینه ای برای جوشکاری و بنایی نشده است و همه کارهای نصب آن نیز توسط خود همکاران انجام گرفت.

رستگار با بیان اینکه با جدیت و مشارکت همکاران بنده همزمان با تاسوعای حسینی یخچال مهربانی در محدوده زرجوب به بهره برداری رسید ، تصریح کرد: این یخچال با شعار «یک لقمه مهربانی» با هدف تلنگر به اذهان عمومی جهت توجه بیشتر به قشر نیازمند و کارتن خواب نصب شده است.

وی ادامه داد: پشت این شعار جلب مشارکت مردم است؛ اگر قطره قطره آبی که هدر می رود، جمع شود یک نفر را سیراب می کند؛ شاید لقمه ای که اضافه آمده بتواند یک نفر را از گرسنگی نجات دهد لذا از همشهری های نوعدوستم انتظار دارم در کنار لقمه هایی که مصرف می کنند برای جلوگیری از اسراف نعمات الهی، توجه داشته باشند که یخچالی در کنارگذر زرجوب برای افراد فقیر ساکن زیر این پل، تعبیه شده است که می توانند گرسنه ای را سیر و تشنه ای را سیراب کنند.

شهردار منطقه 3 رشت تصریح کرد: منتظر مشارکت های مردمی و نهادهای مردمی در سرویس دهی به این یخچال هستیم و در صورت استقبال و مشارکت در اجرای این طرح، قطعا در آینده طرح جدیدی از شهرداری منطقه 3 در راستای کمک به نیازمندان خیابانی صورت می گیرد.

رستگار تاکید کرد: تاسوعا و عاشورای امسال با نصب این یخچال و همچنین با حضور کمپین مردمی در راستای جمع آوری ظروف یکبار مصرف در خیابان ها جلوه ویژه ای داشت و پیام امام حسین(ع) را بیشتر منصه ظهور گذاشت.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code