| جمعه، 07 اردیبهشت 1403

نگاه ایران: معاون توان بخشی اداره کل بهزیستی گیلان گفت:12درصد جمعیت استان سالمندند که از بین شهرستانهای گیلان املش بیشترین تعداد سالمندان را در خود جای داده است.

به گزارش ایرنا، تکاملی درهمایش سالمند در کانون معصومیه املش اظهار داشت :داشتن سالمند در یک شهرستان از جهت هدایت تجربه و سواد برای نسل آینده و جامعه ی برخوردار یک مزیت است لذا لزوم توجه به این قشر از جامعه را نزد مسئوولان ومردم مضاعف می کند.

وی خاطرنشان کرد : اگر برای جامعه جوان کشور ما برنامه ای مشخص و مدون نداشته باشیم بدون شک دوره سالمندی سختی را باید به انتظار بنشینیم و اینکه امروز می بینیم قشر جوان ما غیرفعال شده و به فضای مجازی روی آورده باید تأسف بخوریم . تکاملی با اشاره به اینکه 16مرکز شبانه روزی در گیلان به یکهزار و 500 معلول تحت پوشش خدمات رسانی می کنند افزود:هم اکنون 350 سالمند گیلانی در خانه هایشان تحت مراقبت مرکز توانبخشی گیلان قراردارند. وی هدف از برگزاری این همایش ها را فراهم کردن امکانات توانبخشی به طور روزانه برای سالمندان عنوان کرد. شهرستان املش با 460 کیلومتر مربع وسعت و 46 هزار نفر جمعیت در 75کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code