| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران: عضو شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه حمایت از داماش و سپیدرود خواسته مردم رشت است تصریح کرد: شورای پنجم رویکردی مثبتی به مقوله ورزش و در پیشانی آن فوتبال دارد.

جلال الدین محمد شکریه در گفتگو با فارس، در خصوص لایحه کمک مالی به دو تیم سپیدرود و داماش اظهار داشت: خوشبختانه با رویکرد مثبتی که شورای پنجم به مقوله ورزش دارد این لایحه به عنوان یک فوریت رأی آورد لیکن می توانست به عنوان دو فوریت نیز در شورا مصوب شود.

وی بابیان اینکه کمک به عرصه های ورزشی کمک به سلامت جسم و روان جامعه است گفت: ورزش به ویژه فوتبال عرصه ای مهم در سلامت جسمانی و روانی جامعه است و باعث بالا رفتن میزان شادمانی و نشاط اجتماعی می شود. شورای پنجم خود را مکلف به حمایت از ورزشکاران گیلانی می داند لیکن در این راه نیاز است سایر مسئولان استانی نیز وارد گود شوند و با یک عزم استانی از ورزش و ورزشکاران این خطه حمایت شود.

عضو شورای شهر رشت بابیان اینکه ورزش به ویژه فوتبال می تواند همدلی و یکدلی مردم را تقویت نماید گفت: ورزش و در پیشانی آن فوتبال می تواند به عنوان هنجاری مثبت در زندگی مردم اثرگذار باشد. پیروزی های ورزشکاران ما در بالا رفتن روحیه و غرور مردم شهر بسیار نمود دارد و می بینیم که پس از برد و یا باخت تیم های مطرحمان نظیر داماش و سپیدرود چهره شهر به کل دگرگون می شود.

وی در پایان بابیان اینکه امیدوار است کمک های شورا به داماش و سپیدرود هر چه سریع تر به سرانجام برسد گفت: این دو تیم در حال حاضر در هفته های ابتدایی لیگ قرار دارند و نیاز است با حمایت از آن ها زمینه ساز موفقیتشان شویم. داماش و سپیدرود دارای هواداران بسیاری در سطح شهر و استان هستند و این خواسته مردم است که به این دو تیم کمک کنیم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code