| جمعه، 31 فروردین 1403

نگاه ایران: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی 2 روز پیش رو ، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و احتمال مه است.

مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است بنابراین ضمن تداوم هوای گرم، در بعضی نقاط احتمال مه پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار، در بعضی نقاط افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق دور از انتظار نیست. غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، احتمال مه عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان را صاف تا قسمتی ابری، احتمال مه، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد. وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 35 درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با 17 درجه مربوط به ماسوله ذکر کرد. سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب 34 و 23 درجه ثبت شده است. غلامی اضافه کرد: طی فردا ارتفاع موج دریا بین 10 تا 50 سانتیمتر، دمای آب دریا 31 درجه سلسیوس و وضعیت دریا برای شنا مناسب خواهد بود.
به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code