| شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سفر معاون رئیس جمهور و استاندار گیلان به بندرانزلی در دومین روز از هفته دولت؛
       کد خبر: 136327
نگاه ایران:  در دومین روز از هفته دولت معاون رییس جمهور و استاندار گیلان در سفر به شهرستان بندر انزلی به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه دکتر محمد علی  نجفی  استاندار گیلان صبح امروز در سفر به شهرستان بندر انزلی با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان انزلی ادای احترام کرد.

دکتر نوبخت  همچنین ضمن بازدید از روند ساماندهی مزار شهدای انزلی از اختصاص اعتبار به منظور تسریع این پروژه خبر داد و گفت : این مکان با توجه به حجم باران و نزولات جوی نیازمند به یک سرپناهی دارد،هماهنگ شد که نسبت به تکمیل سقف و ابنیه و راه های این مرکز روحانی و معنوی اقدامی صورت گیرد.

افتتاح همزمان چهار پروژه ملی و زیربنایی در بخش برق رسانی با حضور معاون رییس جمهور و استاندار گیلان

همچنین  با حضور دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و دکترمحمد علی  نجفی استاندار گیلان ،مهندس کرد مدیرعامل شرکت توانیر همزمان 3پست برق 63.20 کیلوولت مسکن مهر انزلی ، سلیمانداراب و گلسار رشت و همچنین خط کابلی دو مداره 63 کیلو ولت تغذیه کننده پست 63.20 کیلو ولت گلسار رشت در مجموع به ارزش 310 میلیارد ریال در بندرانزلی افتتاح شد .

گفتنی است پروژه پست 63.20 کیلو ولت مسکن مهر انزلی با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار شهرستان انزلی و افزایش ضریب اطمینان شبکه در شرایط پیک بار مصرف با اعتبار تخصیص یافته بالغ بر 165 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین پست سیار 63.20 کیلوولت سلیمانداراب رشت به همراه اتصالات 63 کیلوولت آن با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع جنوب شهر رشت، در منطقه سلیمانداراب وحد فاصل پست های سیادتی و طالقانی با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال استقرار یافته است.

لازم به ذکر است پست سیار 63.20 کیلوولت گلسار رشت به همراه اتصالات 63 کیلوولت آن با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع شمال شهر رشت، در منطقه گلسار با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال استقرار یافت

همچنین پروژه خط 63 کیلوولت دو مداره تغدیه پست توحید گلسار با هدف تأمین برق مشترکین و متقاضیان واقع در مناطق غرب و مرکزی شهر رشت و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع کلانشهر رشت برقدار و در مدار قرار گرفت.

حمایت از تیم های ورزشی جزو تعهدات و برنامه های دولت است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز  در بازدید از ورزشگاه تختی بندر انزلی که به همراه استاندار گیلان صورت پذیرفت ، حمایت از تیم های ورزشی را جزو تعهدات و برنامه های دولت دانست و افزود : حمایت از تیم عزیز و موفق ملوان با استعداد و ظرفیت فراوانی دارد جزو تکالیفی است که دولت برعهده دارد و امیدواریم این تیم سرافراز را مجددا در لیگ برتر ببنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکترمحمدباقر نوبخت  معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور  به همراه دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان با حضور در استادیوم تختی بندرانزلی ضمن بازدید از این ورزشگاه بر لزوم تسریع در استاندارد سازی آن تاکید  و با حضور در جمع بازیکنان ملوان با آنها عکس یادگاری گرفت.

دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران در بندر انزلی گفت: با توجه به تقارن این هفته با هفته دولت ایجاب کرد در تقسیم کاری که بین وزرا صورت گرفت بنده این افتخار را پیدا کردم که در گیلان حضور یابم و با شهدای عزیز تجدید میثاق نمایم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با جوانان برومند و ورزشکار انزلی و تیم محبوب ملوان که برای همه ایرانیان به خصوص برای ما گیلانیان مهم است، دیدار کردم و خداقوتی به آنها گفتم و امیدواریم این تیم سرافراز را مجددا در لیگ برتر ببنیم.

دکترنوبخت همچنین ادامه داد: حمایت از تیم های ورزشی جزو تعهدات و برنامه های دولت است و حمایت از تیم عزیز و موفق ملوان با استعداد و ظرفیت فراوانی دارد همانند دیگر تیمها جزو تکالیفی است که دولت برعهده دارد.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه مسابقات مهمی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود، گفت: باید جایگاه و ابنیه این ورزشگاه باسازی شود و این موضوع جزو طرح های عمرانی استانی و ملی است و در این خصوص کمک خواهیم کرد.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code