| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران/ سینا معتدل: علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران و کسب سه امتیاز بازی ضمن خسته نباشید به هواداران سپیدرود و اصحاب رسانه، درباره این بازی گفت: بازی پرفشاری بود و  بعد از سه شکست قبلی، برگشت سختی داشتیم و جلوی گل خوردن تیم را گرفتیم، و مهمتر از همه اینکه در مقابل هوادارن خود استارت خوبی داشتیم. او با بیان اینکه برای من کسب سه امتیاز این بازی از همه چیز مهمتر بود، ادامه داد: سپیدرود سقوط داماش وملوان را جبران کرد. آدم انتقادپذیری هستم و به نقدهای فنی با تمام وجود توجه می کنم اما بعضی نقدها مقرضانه انجام می شود. سرمربی سپیدرود درباره نحوه خداحافظی حق شناس گفت: در این مورد شرمنده ام، به دلایلی دو تعویض اجباری انجام داشتم اما در روز خداحافظی اش هدیه خوبی به او تقدیم کردیم. او با بیان اینکه سه امتیاز پیروزی این بازی را به حق شناس تقدیم می کنیم، اعلام کرد او در اینده در کادر فنی سپیدرود خواهد بود. نظرمحمدی پیام صادقیان را حلقه گمشده دو سال گذشته تیم دانست و اظهار داشت: اگر صادقیان از لحاظ بدنی به آمادگی برسد می تواند کمک زیادی به تیم بکند.
مجید جلالی سرمربی پیکان تهران نیز با بیان اینکه ما مستحق این نتایج ضعیف نبودیم گفت: ما بدشانسی آوردیم؛ هرکس بخواهد تیم ما را قضاوت کند باید بازی های ما را ببیند نه فقط نتیجه بازی را. تیم ما قطعا بهتر می شود.
جلالی ادامه داد: تیم ما در بخش هجومی مشکل دارد اما باید امیدوارد بود، ما قطعا در آینده بهتر می شویم.
او در پاسخ به سوالی درباره سپیدرود گفت: ترجیح می دهم جوابی ندهم.
سرمربی پیکان تهران هواداران سپیدرود را یکی از عوامل پیروزی این تیم دانست و گفت: مزیتی که سپیدرود در این بازی نسبت به ما داشت، هوادارانش بود. هواداران باعث پیروزی سپیدرود شدند که ما از این مزیت بی بهره بودیم.

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code