| پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
نگاه ایران/ گروه سیاسی: رضا رسولی عضو شورای چهارم شهر رشت و منتخب دوره پنجم این شورا، با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود، از سفر دو روزه هفت تن از یازده منتخب شورای پنجم رشت به شهرهای اصفهان و قزوین خبر داد. این سفر با هدف بررسى روند توسعه این شهرها وبازدید از پروژه هاى شهرى و گفت و گو با شهرداران این دو شهر انجام شده است و علاوه بر رضا رسولی، فاطمه شیرزاد، حجت جذب، محمدحسن عاقل منش، محمدحسن علی پور، امیر حسین علوی و حامد عبداللهی در تصاویر منتشر شده حضور دارند. گفتنی است شهرداران قزوین و اصفهان از جدی ترین گزینه های شورای پنجم برای تصدی شهرداری رشت محسوب می شوند و رایزنی هایی با این دو شهردار پرآوازه کشور صورت گرفته است. مهدی جمالی نژاد که از ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شد سابقه معاونت استانداری اصفهان را در کارنامه دارد.
او کارشناسی ارشد رشته روابط بین الملل و فارغ التحصیل دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه اصفهان است و در همین زمینه دو کتاب دیپلماسی شهری و کتاب گردشگری اسلامی را تالیف کرده است.
مسعود نصرتی نیز که از فروردین 1388 به عنوان شهردار قزوین مشغول به کار است دکترای شهرسازی گرایش جغرافیا و برنامه ریزی شهری دارد و در سال 95 به عنوان مدیر برتر استان قزوین انتخاب شده است.  

به اشتراک بگذارید:

نگاه شما:

security code